ADMISIÓN DE ALUMNADO CURSO 2016-17

LISTAXE DEFINITIVO DO ALUMNADO ADMITIDO PARA O CURSO 2016-2017

Rematado o prazo de reclamación, publicamos a listaxe definitiva do novo alumnado admitido no centro para o curso 2016-2017.

Todo o alumnado desta relación deberá formalizar matrícula nos prazos seguintes:

• Alumnado de Educación Infantil e Primaria, entre o 20 e o 30 de Xuño.
  • Alumnado de ESO, entre o 25 de Xuño e o 10 de Xullo, no prazo ordinario, e entre o 1 e o 10 de setembro, no prazo extraordinario.

O 15 de Maio empeza o prazo dun mes para presentar recurso de alzada ante a Xefatura Territorial, contra as listaxes definitivas.

Orde do 12 de Maio de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión de alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas do 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei Orgánica 2/2006, do 3 de Maio de Educación.

Podedes consultar a listaxe premendo no seguinte arquivo.