ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

En reunión da Xunta Electoral celebrada o luns 14 de novembro tomáronse os seguintes acordos en relación ao proceso de renovación parcial dos representantes do Consello Escolar:

• Proclamación de candidatos. Foron proclamados os candidatos para a renovación parcial dos diferentes membros da comunidade educativa:
    • Pais, nais e representantes legais dos alumnos:
      • CARLOTA PICOS LIJÓ.
    • Alumnado:
      • ADRIÁN GARCÍA BLANCO.
      • EREA GARCÍA FREIRE.
      • ANTÍA LISTA RAMOS.
      • LIAM MARÍN FERNÁNDEZ.
      • GABRIEL RODRÍGUEZ PRIMOY.
      • SAMUEL SÁNCHEZ LAGO.
    • Profesorado:
      • JOSE CASANOVA SANTAMARIÑA.
      • EVA Mª FERNÁNDEZ TORRES.
      • ISABEL ESPIÑEIRA SUÁRIEZ.
      • MÓNICA MARTÍ VALIÑO.
      • PILAR MONTERO IBÁÑEZ.
      • ANA Mª NOVO GONTAD.
    • Persoal non docente:
      • MARÍA MERCEDES MACÍAS REGUEIRO.

• Sorteo para a constitución das mesas electorais. Os membros das mesas electorais para a elección dos representantes dos pais, nais e representantes legais, así como dos alumnos foron sorteados e o resultado xa foi comunicado aos interesados.
  • Horario para as votacións. As votacións terán lugar o MARTES 29 DE NOVEMBRO no seguinte horario:
    • Pais, nais e representantes legais. A mesa electoral estará instalada na entrada da zona de Secundaria. O horario será de 13:45 a 14:15 horas pola mañá, e de 18:00 a 19:00 horas pola tarde.
    • Alumnos. A mesa estará tamén na zona de entrada de Secundaria. O horario será de 11:15 a 11:45, durante o recreo.
    • Persoal non docente. Votarán en Secretaría entre ás 11:50 e as 12:00 horas.
    • Profesorado. En Claustro Extraordinario ás 14:00 horas.