« Week of Xaneiro 28, 2019 »
all day

DÍA DA PAZ

Hoxe celebramos o día da paz. Seguindo co proxecto da biblioteca sobre África, o alumnado e os profesores e profesoras das tres etapas educativas, investigaron a diferentes "Premios Nobel da Paz" deste continente. Cos resultados das investigacións fixemos unha exposición. Parabéns a toda a comunidade educativa pola implicación é o traballo en equipo!

Ademáis fixemos un acto conxunto no que entre todos formamos o mapa de África e a palabra PAZ. Tamén cantamos o tema "Sonrisa" de Ana Torroja, unha canción chea de positividade e da que tivemos que poñer un "bis" porque o alumnado estaba desfrutando moito.

Aquí van unhas fotos.

all day

VIDEO DE WANGARI MAATHAI

OS NENOS E NENAS DA AULA DE 3 ANOS A E DA AULA ESPECÍFICA, TRABALLARON MOITO PARA FACER ESTE VIDEO. TRATA SOBRE WANGARI MAATHAI, A PRIMEIRA MULLER AFRICANA EN RECIBIR UN "PREMIO NOBEL DA PAZ". ESPERAMOS QUE VOS GUSTE!