Select event terms to filter by
Select event type to filter by
Mércores Xaneiro 09, 2019
Start: 09/01/2019 01:05

AQUÍ TEDES OS ANIVERSARIOS DE NOVEMBRO.

EVAN

LEO

MARTINA

JORGE

DANIEL REIGOSA

JOAQUÍN

PARABÉNS!!!

Xoves Xaneiro 10, 2019

AQUÍ TEDES OS ANIVERSARIOS DE DECEMBRO.

ROI, IKER E INÉS.

JULIANA

ERIK

MANUEL

CARMEN

PARABÉNS!!

Mércores Xaneiro 30, 2019

DÍA DA PAZ

Hoxe celebramos o día da paz. Seguindo co proxecto da biblioteca sobre África, o alumnado e os profesores e profesoras das tres etapas educativas, investigaron a diferentes "Premios Nobel da Paz" deste continente. Cos resultados das investigacións fixemos unha exposición. Parabéns a toda a comunidade educativa pola implicación é o traballo en equipo!

Ademáis fixemos un acto conxunto no que entre todos formamos o mapa de África e a palabra PAZ. Tamén cantamos o tema "Sonrisa" de Ana Torroja, unha canción chea de positividade e da que tivemos que poñer un "bis" porque o alumnado estaba desfrutando moito.

Aquí van unhas fotos.

Venres Febreiro 01, 2019

VIDEO DE WANGARI MAATHAI

OS NENOS E NENAS DA AULA DE 3 ANOS A E DA AULA ESPECÍFICA, TRABALLARON MOITO PARA FACER ESTE VIDEO. TRATA SOBRE WANGARI MAATHAI, A PRIMEIRA MULLER AFRICANA EN RECIBIR UN "PREMIO NOBEL DA PAZ". ESPERAMOS QUE VOS GUSTE!

Luns Febreiro 04, 2019

ASÍ CELEBRAMOS O DÍA DA PAZ

Dentro do proxecto de África da biblioteca do centro, en infantil decidimos  seguir traballando en prol da igualdade de xénero por iso estivemos investigando a Wangari Maathai, primeira muller africana en recibir un "Premio Nobel da Paz". Aprendimos  a súa historia, vimos o conto de "Wangari e a árbore da paz" e fixemos diversas actividades. Aquí tedes unha fotos.

Cada clase decorou unha follas con diferentes técnicas plásticas para elaborar a árbore da paz que foi a nosa aportación a exposición do centro sobre África e a paz.

Aquí o resultado da nosa obra con todas as follas.

Xogamos en liña coas pantallas dixitais a un xogo con preguntas e actvidades sobre Wangari.

Fixemos este video sobre Wangari xunto cos alumnos da aula específica.

Mirade como quedaron os nosos colgantes.

Aquí fotos da celebración do propio día 30 de xaneiro.

Recordade esta frase:

"Cuando plantamos árboles, plantamos las semillas de la Paz y las semillas de la esperanza"

Wangari Maathai