Abordaxe da hixiene oral en pacientes en situación de exclusión social

A comezos do ano académico 2014-15, propoñemos ao alumnado de Hixiene Bucodental do C.I.F.P “Ánxel Casal - Monte Alto” a posibilidade de formar parte dun proxecto (no marco dun PFFP) de axuda na desensibilización ante a consulta odontolóxica, a persoas con trastorno de espectro autista TEA) da asociación ASPANAES e, por outra banda, de promoción da hixiene bucodental a pacientes en risco de exclusión social, integrados dentro do proxecto “Sen teito” da Cruz Vermella.
O alumnado participou en ditas experiencias ao longo do curso académico conseguindo aplicar, en situacións reais e complexas, os coñecementos adquiridos durante o Ciclo.

Patricia González Cabanas

CIFP Ánxel Casal - Monte Alto

Estudiante de Técnico en Higiene bucodental. CIFP Ánxel Casal - Monte Alto. Técnico en Atención Sociosanitaria a Personas Dependientes en Instituciones Sociales. Graduada en Enfermería en la USC y Técnico en Atención Sociosanitaria a Personas Dependientes en el Domicilio.

Carlos Fabal Rifón

CIFP Ánxel Casal - Monte Alto

Licenciado en Medicina e Cirurxía pola USC.
Diversos contratos como médico do Sergas e Profesor Funcionario de Carreira como Profesor EMI no CIFP “Ánxel Casal-Monte Alto” da Coruña dende o 1 de Outubro de 1989 ata o día de hoxe.
Premio Barrié de la Maza, Conde de Fenosa de 1982, da Real Academia de Medicina y Cirugía de Galicia polo traballo "La Hemofilia en Galicia”.
Coautor do libro Tecnoloxía de Prótese Dental I, editado por Edicións Ir Indo, ISBN 8476802269, no ano 1995.

Berta Vázquez García

CIFP Ánxel Casal - Monte Alto

Graduada en Medicina e Ciruxía (USC) e Catedrática de Procesos Sanitarios con destino definitivo en CIFP Ánxel Casal –Monte Alto en A Coruña.
Distintos contratos como médica (SERGAS). Profesora de FP, rama Sanitaria, en: IFP Politécnico de Lugo y CIFP Ánxel Casal –Monte Alto en A Coruña.Tutora y Profesora de Auxiliar de Enfermería y de Prótesis Dental a alumnado con necesidades educativas especiales, acogidos a programas de integración, durante los cursos 1993-1996.
Profesora tutora y coordinadora de los cursos de Adaptación Pedagógica (CAP) y Máster de ensino secundario organizados por el Instituto de Ciencias da Educación da USC y de la Universidad de la Coruña desde el curso 91/92 hasta el curso 2011/12.
Asistencia a múltiples cursos de reciclaje y formación en la rama Sanitaria, ponente en distintas jornadas y publicaciones relacionadas con la educación en la FP-rama sanitaria.