IMPORTANTE: Información familias

Estimadas familias,

En primeiro lugar, moitas gracias pola gran acollida que tiveron as reunións realizadas os pasados luns e martes, coa colaboración de Edith Uhía e Carlos Spuch.

Gracias ás súas explicacións baseadas na ciencia, creamos unha gran concienciación na comunidade educativa en canto á protección do noso alumnado nas nosas aulas. A desmostración de que os aerosois son unha vía de contaxio de ata dun 80% implica que precisemos implementar medidas para evitalo, sabendo que o risco 0 non existe.

A idea de dotar as aulas con depuradores HEPA xurde, polo tanto, da necesidade de disminuir riscos e conseguir ser unha escola o máis saudable posible. A nosa búsqueda centrouse nas características que debe ter para ser eficaz e decantámonos polo Philips AC2889/10.

Agradecemos enormemente a vosa intención de colaborar co centro na aportación dos purificadores de aire con filtros HEPA. Para poder facelo correctamente, a ANPA facilita o seu número de conta (ABANCA: ES17 2080 5035 0630 4001 5326) para quen queira, voluntariamente, facer unha donación da cantidade que poda, e especifique (MOI IMPORTANTE) no concepto: "Donación + o seu número de DNI". Por favor, tede en conta que as cuotas de 12€ para facerse socio/a da ANPA son a parte, e é moi importante non facer unha transferencia dun total da donación + da cuota. Éstas deben ser dúas transferencias diferentes, co concepto especificado.

Subiremos a esta nova os informes científicos que aportarán Edith e Carlos, nos que baseamos a nosa decisión.

Moitísimas gracias de antemán pola vosa implicación e participación!