Instalacións

IMAXES DO CEP ALTAMIRA

ALTAMIRA EN OBRAS

AULA DE ESTIMULACIÓN MULTISENSORIAL

Unha aula de estimulación multisensorial é un espazo habilitado para que os alumnos con algún tipo de necesidade educativa poidan interactuar co medio a través da estimulación dos seus sentidos. É un espazo ideal para traballar a través da relaxación e a estimulación, polo que se converte nunha contorna óptima para a educación especial.

A principal finalidade de os espazos ou aulas multisensoriais é que os nenos teñan a oportunidade de estar expostos a estímulos controlados con un dobre obxectivo: adquirir unha serie de aprendizaxes por medio do descubrimento e desenvolver o máximo potencial das súas habilidades escolares, sociais e intelectuais.

Características das aulas multisensoriais
Basicamente trátase dunha sala subdividida en diferentes espazos ou recunchos que polas súas características e compoñentes posibilita levar a cabo sesións de estimulación sensorial. Ademais de ter unha disposición que permita aos alumnos desprazarse con total seguridade, ata si utilizan cadeiras de rodas, estes espazos caracterízanse por:

. Unha iluminación tenue e sen deslumbramentos ou calquera outra circunstancias que puidese interferir co interior ou provocar a perda de concentración.
. Aínda que non fai falta que sexa un habitáculo insoronizado, si que ten que ser unha zona tranquila e libre de ruídos ou molestias sonoras.
. A cor debe estar en consonancia coa funcionalidade da aula. Por exemplo, si vai ser utilizada por alumnos con deficiencias visuais, as cores con contrastes poden resultar de gran axuda.

. Debe contar con elementos de seguridade pasiva: paredes e columnas acolchadas, conexións eléctricas seguras, ausencia de cantos perigosos, etc.
O obxectivo principal da estimulación multisensorial é o de mellorar as condicións de vida, traballar as sensacións, a percepción e o sensorial que son capacidades básicas do ser humano. Búscase así mellorar a asimilación da información sensorial que se lles ofrece optimizando a súa relación coa contorna e as súas aprendizaxes.