ADMISIÓN PARA O CURSO 2024/2025

Informamos ás familias que a presentación de solicitudes de admisión é do 1 ao 20 de marzo.

A solicitude realizarase no modelo ED550B-anexo II e a comprobación dos membros da unidade familiar no anexo II bis.

As persoas solicitantes poderán:

• Cubrir os formularios na aplicación admisionalumnado e presentalos por vía electrónica, a través da sede electrónica da Xunta de Galicia, sempre que se dispoñan de certificado dixital ou Chave365. O anexo II-bis, unha vez cuberto, deberán imprimilo, asinalo e adxuntalo coa solicitude (anexo II).
  • Descargar os formularios da aplicación admisionalumnado, no seguinte enderezo https://www.edu.xunta.gal/portal/node/32849 para cubrilos manualmente e presentalos de forma presencial.

Os formularios estarán dispoñibles no centro e na aplicación o 1 de marzo de 2024.

Modelo ED550B

ACHEGAR A SEGUINTE DOCUMENTACIÓN XUNTO COA SOLICITUDE

1.- Libro de familia e DNI dos proxenitores (se o neno ten DNI tamén se achega).

2.- Para todos, excepto os nenos de 3 anos, certificado de matrícula do curso actual.

3.- Se ser o caso, sentenza xudicial de separación ou divorcio onde conste a custodia do menor.

No caso de garda e custodia compartida, a solicitude deberá vir firmada polos 2 proxenitores.

MOI IMPORTANTE:

AO CUBRIR OS DATOS PERSOAIS NON EMPREGUE ABREVIATURAS NIN DIMINUTIVOS.

Listaxe definitiva admitidos e non admitidos fondo libros

Último álbum

story | by Dr. Radut