ATENCIÓN AO ALUMNADO E ÁS FAMILIAS. CONTACTO TELEMÁTICO.

Mentres se manteña a suspensión das clases lectivas e extraescolares, por mor das medidas preventivas a causa

da pandemia do COVID-19, poden contactar co centro escolar a través das seguintes vías:

A través do e-mail : ceip.virxedocamino@edu.xunta.gal

As familias tamén poden contactar a través da plataforma Abalar Móbil (teñen que estar dados de alta no servizo e descargar a aplicación). Prema aquí.

O profesorado poderá publicar actividades para que o alumnado poida realizar nos seus domicilios, a través deste mesmo espazo virtual (ver menús de Educación Infantil e de Educación Primaria, na parte dereita da pantalla), do blog de Educación Infantil ou da plataforma E-dixgal. Estas actividades, en todo caso non teñen carácter de avaliables.

Segundo as medidas dadas polo Real Decreto 463/2020, de 14 de marzo, polo que se declara o estado de alarma para a xestión da situación de crisis sanitaria ocasionada polo COVID-19, así como as medidas establecidas pola Xunta de Galicia, non asistirá ningún persoal docente ao CEIP Plurilingüe Virxe do Camiño ao se tratar dun centro de menos de 6 unidades. Polo que ata novo aviso, o centro permanecerá pechado, nun principio, ata o 30 de marzo de 2020.