Iniciamos este terceiro trimestre coa mesma situación de alerta sanitaria polo COVID-19. Segundo as "Orientacións  provisionais do 17 de abril para o desenvolvemento do terceiro trimestre do curso 2019/2020", seguiranse a desenvolver actividades de repaso, recuperación, reforzo e no seu caso ampliación de actividades anteriore que fosen necesarias para todo o parte do seu alumnado.

Recordamos que os blogs da barra lateral seguen activos:

- Audición e linguaxe  (Sonia B.)

- Educación Física (Eva L.)

- Educación Musical (Christian C.)

- Blog de 1º de Primaria (Sonia S.)

- Blog de 2º de Primaria (Christian C.)

- Blog de 4º de Primaria (María C.)

- BLOG DA BIBLIOTECA

PODEDES REVISAR A FORMA DE CONTACTAR NA ANTERIOR ENTRADA CON CALQUERA  DO MESTRES QUE COMPOÑEN O CLAUSTRO.

O contacto co alumnado de quinto e sexto estase a facer a través da aplicaión de ABALAR MÓVIL

RECORDAMOS QUE PODEDES SEGUIR AS PUBLICACIÓNS  A TRAVÉS DO FACEBOOK BARRA LATERAL  (NON É NECESARIO TER CONTA) https://es-es.facebook.com/ceipdevinhas/

Acceso aos ficheiros adxuntos pinchando no enlace marcado en cor azul na primeira liña.

Plan PT- 3 TRIMESTRE.pdf229.05 KB

Tags: Novas, Taboleiro