ESCOLARIZACIÓN EXTRAORDINARIA

Educacion GIFs - Find & Share on GIPHY

O procedemento de escolarización extraordinaria comprende a tramitación durante o curso escolar de solicitudes de escolarización fóra dos prazos establecidos no procedemento de admisión de alumnado, motivadas por determinadas causas.

Se estades neste caso e queredes matricular o voso fillo/a neste centro fóra dos prazos establecidos, consultade toda a información nos seguintes documentos:

- Procedemento de escolarización extraordinaria.

- Anexo III.

- ORDE do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (códigos de procedemento ED550A, ED550B e ED550C)