AVALIACIÓN DE DIAGNÓSTICO

Galicia se prepara para las pruebas que servirán para “reorientar” la  docencia - Faro de Vigo

Durante os días 10 e 11 de abril, todo o alumnado de 4º de primaria participará na avaliación de diagnóstico, establecida na nova lei educativa estatal para todas as comunidades autónomas. Trátase dunha ferramenta para contribuír á mellora da calidade e da equidade da educación a través do coñecemento do grao de adquisición das distintas competencias por parte do alumnado.

Analizaranse as competencias matemática e en comunicación lingüística: Lingua Galega, Lingua Castelá e Lingua Estranxeira (Inglés).

Non é unha avaliación do alumnado. Polo tanto, non hai datos nin cualificacións individuais, non hai información que incorporar ao expediente académico do alumno/a e non existirán informes con orientacións individualizadas. En conclusión, a avaliación de diagnóstico non ten ningún efecto académico.

Tedes máis información no seguinte documento:

- Avaliación de diagnóstico 23/24.