Iniciar sesión: Acceso

Curso 2016/2017

Festival de fin de curso 2016/2017

Como cada ano, no CEIP O Sello,  festexamos o fin de curso cun festival e nesta ocasión non faltou nin o baile, nin o ritmo nin  o humor. O noso alumnado puxo moita ilusión e esforzo en cada actuación e  resultado pagou a pena.

Ademias grazas ás familias gozamos dunha rica degustación de produtos típicos das comunidades autónomas traballadas durante este curso e con este bo sabor de boca despedímonos ata setembro.

BO VERÁN A TODOS!!!

Visita Club Petanca Cabral

No último mes do curso tivemos a sorte de recibir a visita do Club Deportivo Petanca de Cabral, onde a profe Chus participa como xogadora. A experiencia resultou moi motivante, e moitos dos nosos alumnos resultaron ser grandes xogadores.

Culturgal II

Por segundo curso consecutivo o EDLG, en colaboración co claustro de mestres e das familias, puxo en marcha o II CULTURGAL celebrado no noso centro escolar. Como resumo a un curso cargado de moito traballo, e polo tanto de moitos aprendizaxes, expuxéronse algunhas das actividades relacionadas co noso proxecto anual "UNHA ANDAINA POR EXPAÑA" que tiveron lugar ao longo de todo o ano. Durante catro días a nosa exposición estivo aberta a toda a comunidade escolar convidando ás familias a gozar dela. O venres 23 clausuramos o noso particular CULTURGAL cunha degustación con produtos típicos de cada unha das Comunidades Autónomas traballadas e xunto ás familias gozamos dunha gran festa.

Sardomela 20

No ano 1998 fundouse a nosa revista "Sardomela" e como resultado do esforzo de moitos mestres e mestras que pasaron por este centro educativo, mantendo a súa tirada ano tras ano,  neste 2017 chegou a "Sardolema 20". Recentemente tivemos a dicha de recibir a visita do seu fundador, o entonces director Gerardo Quintas, quen nos contou algúns datos curiosos como que "Sardolmela é a rúa do colexio pero tamén é un peixe"
O EDLG recompilou os vinte exemplares desta editorial e foi no Culturgal onde todos puidemos votar a vista atrás e comprobar a evolución que esta xove, pero xa vella amiga, foi sufrindo ao longo dos cursos.

FELICIDADES SARDOMELA E A POR OUTROS 20 POLO MENOS!!!

As Maimiñas

Chegou o día da celebración das Letras Galegas e que melllor que comezar cun número musical da man das MAIMIÑAS. Coas súas disparatadas historias e sen deixar de cantar, este dúo de Mos, conseguiu que tanto o alumnado como o claustro de mestres bailase e cantase transportándonos a unha divertida e interesante viaxe polo mundo.
Dende esta xaneliña queremos darlle as grazas ao ANPA do noso centro por colaborar con nós e facer posible que todos gozásemos desta actuación.

Séguenos no Instagram!

Sen timbre na escola

Aquí podes escoitar os temazos que soan cada semana!

En que andamos no Sello?

Estes son algúns dos proxectos nos que participa o noso cole. Clica neles para gozar de cousiñas: