ESCOLA DE PAIS E NAIS

Estimadas familias, nas vindeiras semanas levaremos a cabo no centro a denominada Escola de Pais e Nais de xeito gratuíto, concedida pola Consellería de Educación, na que tentaremos explicar o funcionamento e manexo básico da aula virtual, tokaap, Edixgal, abalar,... Debido a isto, queremos facerlles chegar unha pequena enquisa a modo de sondeo para coñecer as persoas que estean interesadas, os contidos que máis lles interesa traballar, así como as datas que mellor se adapten a todos os usuarios desta nosa comunidade educativa e así poder organizar da mellor maneira posible este curso e de maneira segura.

Esperamos que lles sexa de interese e poidamos axudarlles nesta forzada experiencia tecnolóxica.

Deixamos aquí a ligazón da enquisa.