Responder ó comentario

CELEBRADOS O VENRES 22 DE XUÑO OS ACTOS DE GRADUACIÓN DE E INFANTIL E DE E PRIMARIA

Este venres 22 de xuño ás 12.00 horas celebrouse no edificio de Infantil o acto de graduación para o alumnado de cinco anos. A asistencia por parte das familias foi moi alta e aos alumnos/as entregáronselles diversos detalles: diploma, orla e un agasallo da ANPA.Os alumnos/as recitaron unha poesía e proxectouse unha presentación con imaxes dos tres cursos.

Pola tarde, ás 19.00 horas no Auditorio Municipal Reveriano Soutullo celebrouse o acto de graduación para o alumnado que remata a Primaria. Houbo asistencia masiva enchéndose o auditorio. Houbo as actuacións musicais da mezosoprano Iria Rodríguez Cuevas e do coro do CEIP Nosa Señora dos Remedios. Os alumnos/as de 6º interpretaron unha obra de teatro e unha peza de monicreques. Entregáronse diplomas, orlas, o pin do colexio, un agasallo da ANPA e un CD con dúas presentacións elaboradas polo profesorado.

Foi un acto moi emotivo.