Responder ó comentario

O CEIP NOSA SEÑORA DOS REMEDIOS CONTARÁ CUN CONTRATO-PROGRAMA NESTE CURSO

O noso colexio é un dos seleccionados pola Consellería de Educación e O.U., na resolución provisional da convocatoria de contratos-programa para este curso 2011-12.

O proxecto presentado polo colexio inclúe tres actuacións a realizar:

1.- O acompañamento fóra de horario lectivo para alumnado de 2º e 3º ciclos de E. Primaria.

2.- Un programa para a mellora da lectura, escritura e cálculo e resolución de problemas.

3.- Programa para a mellora da Convivencia Escolar.

Este é un novo reto dentro da liña dun ensino público de calidade polo que traballamos no CEIP Nosa Señora dos Remedios. Vén a unirse ao Plan de autoavaliación e mellora da calidade para Mellorar a competencia matemática coa axuda das tecnoloxías da información e da comunicación e á inclusión no Plan de Mellora de Bibliotecas Escolares, logo do proxecto presentado na Consellería de Educación e O.U.