Responder ó comentario

CELEBRADOS OS ACTOS DE FINAL DE ETAPA DE INFANTIL E PRIMARIA

O pasado 22 de xuño celebramos os actos de final de etapa para o alumnado que remata E. Infantil e para o alumnado que remata a E. Primaria no noso colexio.

O acto de Infantil celebrouse no espazo común do edificio de E. Infantil e contou coa asistencia das familias dos alumnos e alumnas de cinco anos. A cada alumno/a entregóuselle un diploma, unha orla e ademais a ANPA deulles un regalo a cada un. Visionáronse as actuacións destes alumnos no Festival de fin de curso e unhas imaxes da Convivencia deste curso.

O acto de homenaxe ao alumnado de 6º de E. Primaria que remata a súa estadía no noso colexio este ano celebrouse no Auditorio Municipal Reveriano Soutullo e contou coa asistencia de numerosom público, habendo un cheo total no Auditorio. Houbo actuacións musicais a cargo de Juan Abalde, do Obradoiro vocal A Vila e estreouse o Coro do Colexio Nosa Señora dos Remedios, formado por 150 voces.

Entregáronselle agasallos aos alumnos/as e tamén a ANPA colaborou dándolle un detalle a cada alumno/a. O Colexio entregoulle a cada alumno/a un diploma, unha orla, un CD coa gravación das presentacións visionadas no Acto e un pin do Colexio.

Dende o Colexio desexámoslles a todos os alumnos e alumnas que van facer a ESO que teñan unha boa andaina no seu novo centro.