Solicitude comedor escolar, transporte e renovación de autorizacións (alumnado xa matriculado no centro)

Do 18 ao 30 de xuño en horario de 09:00 a 14:00 recolleremos a documentación para o vindeiro curso do alumnado que xa estivo matriculado no centor durante este curso, ide cliqueando na documentación a abrirásevos:

- Solicitude  de servizos complementarios: transporte e comedor escolar.

-Renovación de autorizacións.

- Actualización de datos e materias optativas educación priamaria (xunto coas fotografías)

-Actualización de datos e materias optativas ed. infantil (xunto coas fotos)

-Ficha médica.

Se o desexades podedes pasar polo centro e dámosvos unha copia.

Adxuntamos tamén o carne de transporte escolar que será obrigatorio para o alumnado usuario de transporte escolar de educación infantil e educación primaria. No mesmo documento pódense consultar as paradas.

Para un maior coñecemento das novidades, publicamos tamén as seguintes instrucións que acaban de ser publicadas esta mañá.

Instrucións transporte escolar.

Instrucións comedor escolar.

Este tipo de documentación non se recollerá por e mail.

AnexoTamaño
Autorizacións.pdf462.01 KB