ENTROIDO 2022

Estimadas familias:

Este curso, imos festexar o Entroido dun xeito diferente debido a situación de crise sanitaria actual, cumprindo co protocolo educativo de prevención da COVID19.

Durante a semana do 21 ó 25 de Febreiro levaremos a cabo diferentes actividades.

O venres 25 faremos un desfile de disfraces só para o alumnado do colexio, mantendo en todo momento os grupos burbullas. A temática escollida para a realización dos disfraces por aula é “A volta ó mundo”.

O luns 21 de Febreiro anunciaremos a penitencia a cumprir ó longo da semana nas aulas e na páxina web.

A semana seguinte á celebración da festa colgaremos na web as fotos dos grupos disfrazados, a charla sobre o Entroido do Rosal elaborado pola alumnado de 6ºde E.P, o programa de radio elaborado polo alumnado de 6º e demáis actividades realizadas en relación ó mesmo.

Grazas pola vosa colaboración.