|
Vai dar comezo o obradoiro de cera
|
|
Parécennos moi interesantes
|
|
E libros que falan do mundo das abellas
|
|
Tamén hai candelabros con candeas de distintas formas
|
|
Nas vitrinas hai moitos aparellos relacionados co mel
|
|
E vemos distintos tipos de moldes
|
|
Seguimos na mesma sala
|
|
Na sala de exposicións vemos distintos tipos de colmeas
|
|
Iniciamos a viaxe
|
|
Vemos os catro recipientes coas catro cores
|
|
A cera vai collendo as diferentes cores segundo os recipientes nos que se introduce
|
|
A cera arrefríase neste recipiente
|
|
|
|
|
Imos ver como se fai unha candea
|
|
Quedamos abraiados coas cousas que se poden facer coa cera das abellas
|
|
As profes tamén prestan moita atención
|
|
Estanos dicindo o que imos ver hoxe
|
|
E xa podémola ver con algunhas máis
|
|
Xa case está rematada
|
|
Dáselle calor co secador
|
|
É o momento de colocar a mecha
|
|
Vemos como vai collendo forma
|
|
|
|
Gústanos todo o que nos van ensinando
|
|
Estamos todos moi atentos
|
|
Primeiro, dáselle a cor que se quera, e logo arrefríase
|
|
|
Ao fondo vemos un panel explicativo sobre a cera das abellas
|
|
|
|
Dáselle calor
|
|
Prepárase a mecha
|
|
Córtanse as láminas de cera
|
|
Vamos ver como se fai unha torre de Hércules
|
|
Hai moldes para facer osiñas de diferentes tamaños
|
|
A ver que nos ensinan a continuación
|
|
Gústanos todo o que está sobre a mesa
|
|
Vai collendo a cor segundo o recipiente no que se introduce
|
|
Agora aprendemos como se fai unha candea de diferentes cores
|
|
E vemos como quedan ao final
|
|
Necesitamos ter vinte e catro pétalos
|
|
Imos ver como se fai unha candea con forma de flor
|
|
Xa está rematada
|
|
|
Seguimos o proceso con moita atención
|
|
Esta é a base da torre
|
|
Non pensamos que as veríamos tan cerca
|
|
Así vémolas mellor
|
|
Imos pasando en fila para poder ver máis de preto
|
|
Unha colmea acristalada para ver as abellas!
|
|
Agora ven o máis bonito
|
|
Vemos máis paneis explicativos
|
|
Parécenos moi interesante todo o que estamos vendo
|
|
79 ficheiros en 2 páxina(s) |
1 |
|