ADMISIÓN CURSO 2017-2018

5º EP

6º EP

44 + 6 NEAE

MODO PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES: Pódese facer a través dun dos seguintes:

- Aplicación <admisionalumnado>

(https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado).

- No centro de primeira opción. Cubrindo o impreso que está a súa disposición na citada aplicación ou na secretaría do centro.

EN CALQUERA DOS DOUS CASOS, É OBRIGATORIO ENTREGAR UNHA COPIA DA SOLICITUDE NO CENTRO DE PRIMEIRA OPCIÓN.

CALENDARIO DO PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN E MATRÍCULA.

Presentación da solicitude de admisión

1 ao 20 de marzo

Presentación listaxe provisional

No caso de haber máis solicitudes que prazas:

Presentación da documentación acreditativa dos criterios de baremo

do 25 de marzo ao 7 de abril

Publicación das listaxes provisionais de persoas admitidas e non admitidas

antes do 25 de abril

Reclamacións ás listaxes (5 días hábiles despois da publicación destas)

do 26 de abril ao 5 de maio

Publicación das listaxes definitivas de persoas admitidas e non admitidas

antes do 15 de maio

Formalización da matrícula en educación infantil e primaria

do 20 ao 30 de xuño

O alumnado e as familias poderán consultar o estado de tramitación das súas solicitudes:

-A través da aplicación <admisionalumnado> (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado), utilizando o código de solicitude e o número de DNI da persoa solicitante.

CRITERIO COMPLEMENTARIO DO BAREMO FIXADO POLO CONSELLO ESCOLAR.

O criterio complementario é solicitar en primeiro lugar un centro de ensino público. A valoración deste criterio será dun punto.

HORARIO DA SECRETARÍA.

O horario da secretaría para a entrega de solicitudes e documentación é de 9:00h a 14:00 h, de luns a venres.

SERVICIOS COMPLEMENTARIOS:

O centro dispón de servizo de comedor e Aula Matinal que, xunto coas actividades extraescolares, son xestionadas pola ANPA. Para calquera información sobre os servizos ofertados e as actividades, deberán porse en contacto con dita asociación. O horario de atención ao público da ANPA é de 9:00 a 9:30 h e de 13:45 a 14:15 horas. Teléfono: 660175215   E-mail: anpa.garcia.barbon@gmail.com.

Máis información en http://anpagarciabarbon.org/

ÁREA DE INFLUENCIA:

Comprende dende o cruce de Isaac Peral e Camiño do Viso, seguindo pola rúa San Xoán do Monte ata o cruce coa rúa Cantabria; e seguindo pola Avenida do Aeroporto ata a rúa Tomás Elvira e dende aquí pola Avenida Ramón Nieto, rúa Urzaiz e rúa Colón ata o porto.

Na páxina : www.escolasvigo.org/mapas poden consultar as áreas de influencia de Vigo e a que lle corresponde introducindo o seu enderezo.

Poden descargar a información completa e os Anexos pinchando en "7 adxuntos"

AdxuntoTamaño
INSTRUCIÓNS SOBRE O PROCESO DE ADMISIÓN 2017-18 DO ALUMNADO PARA O CURSO ACADÉMICO.pdf44.45 KB
ANEXO II Admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos.pdf1.11 MB