Novas Secretaría (documentación,....)

SEMANA POLO CLIMA 20-27 SETEMBRO 2019

O CEIP García Barbón únese ás movilizacións polo clima que se van celebrar a vindeira semana en todo o mundo.

A Semana polo Clima comezará o luns cun minuto de silencio polo noso planeta ás 9 da mañá no patio. Familias, profesorado e alumnado unidos por unha nobre causa: salvar ao planeta Terra.

O martes toda a comunidade educativa levará unha camiseta verde ao cole.

O mércores producirase un visionado nas aulas de documentais ou curtametraxes relacionados co medio ambiente.

O xoves elaboraranse carteis polo clima nas aulas que serán empregados o venres nun parón no recreo amosando as nosas creacións artísticas.

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMISIÓN DE ALUMNADO DE INFANTIL E PRIMARIA 2019-2020

No ficheiro adxunto atópase a listaxe definitva de admitidos en infantil e primaria para o curso 2019-2020.

LISTAXE PROVISIONAL DO PROCESO DE ADMISIÓN DE EDUCACIÓN INFANTIL E PRIMARIA

Procederase ao proceso de baremación en todos os cursos nos que hai máis solicitudes que prazas.

Prazo de presentación da documentación do 25 de marzo ao 5 de abril.

Publicación das listaxes provisionais de persoas admitidas e non admitidas antes do 25 de abril (pendente de concretar data).

LISTAXE PROVISIONAL 4º EDUCACIÓN INFANTIL

LISTAXE PROVISIONAL 5º EDUCACIÓN PRIMARIA

Álvarez Rivera, Carolina

Blanco Poceiro, Cecilia

Recollida de tapóns de plástico

A partires do luns 12 de novembro o colexio vai colaborar coa Fundación Amigos de Galicia na recollida de tapóns de plástico con fines solidarios.

Para elo disporemos dun contedor na entrada do centro onde poderedes depositar os vosos tapóns.

Moitas grazas anticipadas pola vosa axuda e colaboración.

Máis información en:

Benvida ao curso 2018-2019

Benvidos e benvidas ao curso 2018/2019, un curso que se inicia o mércores 12 de setembro ás 9 da mañá. Un curso que se presenta con novidades, sorpresas e moito, moito agarimo.

Reunión inicial coas familias do alumnado que vai comezar en 4º de Educación Infantil.

Unha vez rematado o prazo de matriculación do alumnado procedemos á elaboración dos grupos dos alumnos que van comezar en 4º de Educación Infantil. Publicaremos nesta páxina, na vindeira semana, o período de adaptación, os grupos, recomendacións de cara ao inicio do curso e a data da reunión inicial coas titoras. Informamos que esta levarase a cabo os primeiros días de setembro.

Un saúdo

A dirección.

Construíndo comunidades educativas inclusivas

O CFR de Vigo en colaboración con FOANPAS organiza unha actividade formativa titulada Construíndo comunidades educativas inclusivas que se desenvolverá o vindeiro sábado día 26 de maio no Verbum de Vigo ( Avda. de Samil 17) en horario de 10 a 14, e de 16 a 20.

As familias interesadas poden comunicar a súa asistencia ao CFR de Vigo(986202370)  ou ben a FOANPAS (986298812)

Mesa redonda "Relacións familia-escola" no CFR Vigo aberta as familias

A Conselleríade Cultura, Educación e Ordenación Universitara invita ás familias a asistir a unha formación titulada Educación a debate, que consta de varias sesións sobre distintos temas.

O próximo xoves, 12 de abril, en horario de 18:00 a 20:00, no IES Politécnico de Vigo (Torrecedeira, 88, 36202, Vigo ) terá lugar unha mesa redonda sobre "Relacións familia-escola".

Máis información no documento adxunto.

XORNADAS DE PORTAS ABERTAS

O martes 27 de febreiro e o 6 de marzo realizaremos as xornadas de portas abertas. As familias poderedes visitar as instalacións, coñecer os prazos e procedemento de admisión, etc. Comezaremos cunha charla na biblioteca, situada no segundo andar, ás 17:30. Cómpre anotarse con antelación, chamando ao 886 111 087.

A dirección

FORMACIÓN: ATENCIÓN A URXENCIAS SANITARIAS

A Consellería ofrece ás familias a posibilidade de asistir a unha formación de 9 horas sobre atención a urxencias sanitarias, que será impartida por persoal do 061.
Esta formación  desenvolverase no CFR de Vigo (Camiño do Chouzo nº 2, edificio do IME) os días 19 e 26 de febreiro, e 5 de marzo en horario de 16:30 a 19:30.
Para facer a inscrición hai que chamar ao teléfono do CFR de Vigo 986202370 ata o día 9 de febreiro. A selección dos participantes farase por orde de recepción das solicitudes ata cubrir 20 prazas.