ACTIVIDADES AVALIACIÓN DE EDUCACIÓN FÍSICA 5º E 6º_GRUPOS JUAN RAMÓN E TONI

ACTIVIDADES AVALIACIÓN DE EDUCACIÓN FÍSICA

5º E 6º_GRUPOS JUAN RAMÓN E TONI

Bos días familias.

Seguindo ás adaptacións da programación recentemente publicadas na web do centro, detallamos a continuación como poderá conseguir o alumnado de Educación Física que se lle sume á nota un 20% extra.

MOI IMPORTANTE: Tedes toda a información no documento pdf ao que podedes acceder neste enlace. É de lectura obrigatoria.

Para intentar axudarvos na búsqueda de información vos poñemos aquí os enlaces, pero recordade que tedes que ler o archivo pdf para saber o que tedes que facer. Elixide o que prefirades, non tes que facer todos os exercicios de cada vídeo, só un dos exercicios de cada un. O que vós queirades.

EXERCICIOS E ENLACES DE EXERCICIOS XA REALIZADOS DURANTE O CONFINAMENTO

Prancha sobre antebrazos: enlace

Skipping_ carreira elevando xeonllos: enlace

Sentadilla na parede ou wall sit: enlace

Coordinación pernas: enlace

Flexibilidade: enlace

RECORDA: Estes son os enlaces para intentar axudarvos pero é obrigatorio que leades ben as instrucións que aparecen no pdf sinalado máis arriba. Póñévolo outra vez aquí: enlace

Se non recordades algúns dos exercicios podedes mirar este enlace  onde vos aparecen todos os exercicios realizados ata o de agora.

Un abrazo para todos e recordade que hai que mandar os vídeos e fotos antes do 5 de xuño. Pasádeo moi ben pero adicádelle un pouqiño de tempo a estas tarefas.

Toda a información que se publiuqe dende agora farase na páxina NOVAS do blog de EDUCACIÓN FÍSICA da páxina web do colexio.

AdxuntoTamaño
prancha.pdf660.3 KB