« Martes Maio 03, 2016 »
Start: 03/05/2016 09:56

Resultado Enquisa Uniforme

Estimadas familias,

A APA Parque de Belona quere agradecer a todas as familias que respostaron ao cuestionario proposto desde esta asociación sobre o uso do uniforme escolar.

Non se acadou a porcentaxe de participación necesaria para ter en conta o resultado da enquisa –apenas se chegou a un 54% do 75% que se precisaba; tampouco consideramos que exista unha vontade de implatación de uniforme, xa que dos cuestionarios respostados non se acadou o 75% de votos afirmativos.

Polo tanto, a APA Parque de Belona considera que non é viable a implantación do uniforme no vindeiro curso académico.

Moitas grazas pola vosa colaboración!

Pode descargar esta circular facendo click aqui

Start: 03/05/2016 10:50

Enquisa Unidormidad Colexio Curros Enriquez

Estimadas familias,

Non se acadou a porcentaxe de participación necesaria para ter en conta o resultado da enquisa –apenas se chegou a un 54% do 75% que se precisaba; tampouco consideramos que exista unha vontade de implatación de  uniforme, xa que dos cuestionarios respostados  non se acadou o 75% de votos afirmativos.

Polo tanto, a APA Parque de Belona considera  que non é viable a implantación do uniforme no vindeiro curso académico.

Moitas grazas pola vosa colaboración!