Como xa dixemos no Barquiño de papel do mes de novembro, deixámovos aquí os materiais (o fondo de pantalla e as imaxes necesarias) para realizar este sinxelo xogo que consiste na realización dun circuíto eléctrico.
Temos que programar para que a bombilla se acenda cando estea ben colocada no circuíto, e tamén o interruptor. Para que funcione, ademáis, temos que facer que o interruptor se poña en "on" cando poñamos o rato por riba del.
É un proceso complicado, xa que temos que facer que a bombilla e o interruptor teñan dous disfraces, un apagado (off) e outro acendido (on).
Tamén temos que crear dúas variables, para que o programa saiba se se cumpren as condicións para acender a bombilla.
Tanto para o interruptor como para a bombilla temos que programar a súa función cunha variable condicional.
Por último o interruptor tamén temos que programalo para que se poña en posición de encendido cando poñamos o rato por riba del, por suposto con outra condicional.
Animádevos a realizar este reto, estamos convencidos que despois de trastear un pouco iremos conseguindo que funcione. Veña, que sodes uns "cracks"!!!
Anexo | Tamaño |
---|---|
fondo de pantalla.gif | 6.01 KB |
bombillaoff.png | 2.52 KB |
bombillaon.png | 4.09 KB |
interruptoroff.png | 727 bytes |
interruptoron.png | 1.08 KB |