Chegou o Samaín!

Durante esta semana estivemos a traballar O Samaín. Fixemos moitas tarefas entretidas, nas que coñecemos esta festividade.

Samaín, palabra gaélica, non significa máis que fin do verán, principio do inverno. Na antiga cultura céltica o tempo de Samaín, especialmente a noite do 31 de outubro ao 1 e novembro, era o período máis importante do ano.

Nesta celebración, os celtas crían que os espíritos dos mortos volvían á Terra e facían rituais para protexerse e espantar os malos espíritos. Co paso dos anos, a festividade de Samaín fusionouse co Día de Todos os Santos cristián, que se celebra o 1 de novembro.

A continuación deixamos algunha imaxe dos disfraces terroríficos cos que viñeron moitos dos alumnos e alumnas.

Asimesmo, podedes ver as cabazas que, sen dúbida quedaron de medo! Moitísimas grazas a todas as familias que colaboraron.

PD: recordade que teredes todas as imaxes na galería

Por certo! Apareceron unhos misteriosos morcegos voando pola páxina web... Alguén sabe algo disto?