Despedimos o curso cunha gran Verbena!

No día de hoxe, celebramos o festival de fin de curso e este ano fixemos unha homenaxe á Verbena de Galicia.

A verbena galega é unha celebración tradicional que nos conecta coas nosas raíces, unha festa que fai vibrar os nosos corazóns coa súa música, baile e alegría. É unha oportunidade única para que os nosos alumnos mostren todo o que aprenden e se divirtan ao mesmo tempo.

Esta homenaxe á verbena galega non só promove a aprendizaxe dos nosos alumnos, senón tamén fomenta o amor pola nosa terra e a nosa identidade cultural. É unha ocasión especial para que as familias, profesores e a comunidade en xeral se reúnan e celebren a nosa tradición compartida.

Compartimos con todos vos o fermoso vídeo que nos quedou grazas á fantástica actuación destes pequenos grandes artistas!

Dende o equipo de mestres queremos agradecer a todas as familias pola asistencia ao festival e pola colaboración ao Concello de Aranga, na instalación do palco.

Deixamos todas as fotografías feitas hoxe, na galería de imaxes (Podedes velas premendo aquí).