Coñecemos a Andy Warhol!

Andy Warhol é coñecido polo seu traballo na técnica da arte pop, utilizando principalmente a serigrafía para reproducir imaxes da cultura popular. Tamén traballou con outros medios, incluíndo pintura, debuxo e cinema.

A obra de Andy Warhol é unha excelente ferramenta para introducir aos nenos no mundo da arte e a cultura popular. O seu estilo distintivo e o seu enfoque en temas da vida cotiá son accesibles e atractivos para os nenos en idade escolar.

Traballar cos nenos na obra de Warhol pode axudarlles a desenvolver habilidades de observación e análise, xa que lles convida a examinar as imaxes coidadosamente e a pensar críticamente sobre o seu significado. Ademais, a técnica de serigrafía que utilizou Warhol é fácil de entender e pode ser ensinada aos nenos de maneira accesible.

Compartimos este mural feito polos alumnos de 1º e 2º de Educación Primaria.

blog | by Dr. Radut