Celebramos o día da paz!

Traballar a paz na educación primaria é fundamental para crear unha sociedade máis responsable e respectuosa.

Os nenos e nenas son os futuros líderes e cidadáns, por iso é importante ensinarlles desde cedo valores como a empatía, o diálogo e a resolución pacífica de conflitos.

A través da educación, podemos formar xeracións máis sensibles á igualdade e á tolerancia, e axudar a construír un mundo máis xusto e harmonioso.

Traballar a paz é unha tarefa de todos, e a educación é unha ferramenta poderosa para acadala.

A continuación, compatimosvos un vídeo no que podemos visualizar o alumnado do CEIP A Castellana, conmemorando o día da Paz, a través dunha actividade que consistiu en elaborar laciños personalizados, nos que cada neno e nena escribiron unha palabra relacionada coa Paz.

No vídeo tamén podemos ver os alumnos e alumnas dicindo as palabras escritas no laciño en diferentes linguas (inglés, francés, galego e castelán).

Estes laciños arrouparon a Pomba da Paz que podemos ver na entrada do coleixo.