O fantástico mundo de Camille Saint-Saëns

Empezamos este novo curso 2021-2022, redecorando a porta da aula de Educación Musical.

Este ano, dende o área de Educación Musical, todo o alumnado do CEIP A Castellana, adentrarase no fantástico mundo de Camille Saint Saëns a través das súas principais obras:

“A danza Macabra” a cal foi representada como puidestes ver o pasado venres 29 de Outubro polo día do Samaín, e o “Entroido dos Animais”, onde os alumnos e alumnas aprenderán a través das diversas pezas desta obra, todo o relacionado coa música.

Para comezar con todo isto, os alumnas e alumnos de primeiro e segundo curso de educación primaria, quixeron facer un gran mural, co debuxo do compositor pintado con témperas.

Seguimos completando o noso gran mural coa axuda dos alumnos/as de 5º e 6º de Educación Primaria. Neste caso escribiron a súa biografía.