Skip to Content

Escolares

Portadas de libros

Xa que nos atopamos na semana do libro, vamos a realizar unha actividade que consiste en reproducir de xeito caseiro a portada dun libro ou conto que vos guste, caracterizándovos dalgún personaxe ou tentanto repetir a portada pero con cousas que teñades pola casa. Igualmente, se non se vos ocurre ningunha portada ou como facela simplemente podedes representar algunha escena dalgunha historia que vos guste. Sacades foto e compartides coa profe.

ESTOU DESEXANDO VER  AS VOSAS IDEAS!!!

Para calquera dúbida, ou para enviarme cousiñas que vaiades facendo, podedes poñervos en contacto directo conmigo en lidiacasalprieto@gmail.com ou lidiacasal@edu.xunta.es. Encantaríame ir recibindo noticias vosas e das vosas actividades, así podemos ir compartindo por aquí os traballos de todos e todas vós. Será como continuar xuntos Risa!!!!

ANÍMADEVOS!!!!

 

 

 

Viaxando á Cerdido

Continuamos co traballo co noso Concello e así, vamos a preparar unha auténtica guía turística sobre a zona. NON HAI PRESA!!!! Xa tedes un mapa no que están recollidos os lugares máis importantes, así que vamos a investigar un pouco máis todavía e a recoller toda a información posible. REPITO, NON HAI PRESA!!! As cousas con calma saen moito mellor.

Así, imaxinade que sodes unha axencia de viaxes e eu unha persoa francesa que decide ir a coñecer Cerdido, polo que chamo á vosa oficina para organizar a miña viaxe. Así, quero saber o seguinte:

1. Como podo ir ata Cerdido? (Lémbrade que son unha chica francesa que viaxo xunto a miña familia e un animaliño, debe ser un transporte apto para tod@s).

2. Canto pode costarme ir ata alí? (tede en conta que somos tres e unha cadeliña, poden investigar nalgunha páxina web de organizar viaxes ou no google maps para saber o número de kilometros que teño se a vosa opción é o coche ou a autocaravana.) 

3. Que debo levar? (Viaxaremos en decembro do 2020, se é que a pandemia remitiu xa).

4. Onde podo aloxarme e canto costará segundo os días que vou pasar alí? (pongamos que son 5 noites).

5. Tendo en conta que o que busco é relaxación, cumpre as miñas necesidades o destino elexido?.

6. Cantos habitantes ten?.

7. Que concellos e sitios interesantes rodean Cerdido?

8. Que mares temos preto? Ríos?

9. Temos montañas? 

10. Cal é a gastronomía propia do lugar?

11. Algunha cita relevante na época na que vou? Ou algunha recomendación para cambiar de data para que non me perda algo super interesante na zona? 

 

 Podedes empregar pequenas anotacións en post its ou anacos de papel para cada unha das vosas investigacións sobre o tema ou, simplemente un papel e vamos rexistrando todo.

Cando teñades toda a información, decidide como vades a comunicala, vídeo, imaxes, pequeno folleto informativo, texto, un audio en conversación... SEDE CREATIVOS E POUCO A POUCO.

 

Para calquera dúbida, ou para enviarme cousiñas que vaiades facendo, podedes poñervos en contacto directo conmigo en lidiacasalprieto@gmail.com ou lidiacasal@edu.xunta.es. Encantaríame ir recibindo noticias vosas e das vosas actividades, así podemos ir compartindo por aquí os traballos de todos e todas vós. Será como continuar xuntos Risa!!!!

ANÍMADEVOS!!!!

 

 

CIENCIAS SOCIAIS 4º, 5º, 6º (ELABORAMOS UN CARTAZ)

Como xa saberedes, durante este trimestre estivemos falando do coidado do medio ambiente e os espazos protexidos. Coñecimos cales son os grandes problemas medioambientais e as medidas a levar a cabo para coidar o medio.

 

Así, propóñovos facer uns carteis de concienciación sobre o tema traballado na aula para chegar aomaior número posible de persoas.

 

Nesta liña, a idea é a seguinte:

1. Cada un, libremente, escollerá unha das catro temáticas e traballará sobre o tema en cuestión (na clase xa afondamos neles).

  • A contaminación

- Contaminación das augas.

- Contaminación do solo.

- Contaminación do aire.

  •  A deforestación.

  • A sobreexplotación de recursos.

  • O cambio climático.

 

2. Elaboramos un esquema ou deseño sobre o formato que nos gustaría realizar.

3. Realizamos un borrador do mesmo (debemos ter en conta cores a empregar, que vai a ir resaltado, tipos e tamaños das letras, que información imos incluír, levará imaxes? como as podemos incluir?...).

4. Correximos posibles erros ortográficos ou gramaticais.

5. Elaboramos o cartel tendo en conta o boceto anterior.

 

INFORMACIÓN ÚTIL:

https://www.youtube.com/watch?v=Qol3OMRwkac 

https://www.youtube.com/watch?v=q-pyLOCe4so 

https://www.youtube.com/watch?v=-aBYdkVkURI 

https://happylearning.tv/el-cambio-climatico/ 

https://www.youtube.com/watch?v=gXweeQ_2fRo

 

 

Cando os remates podedes enviarmos ao correo electrónico se vos apetece: soledl@edu.xunta.es

 

Se saen ideas chulas, cousa que non dubido, cando voltemos escolleremos varios e levarémolos á imprenta para logo repartilos polo colexio, concello e familias. Guiño Que vos parece?

 

Información de utilidade: 

 

Ciencias sociais. Experimentación. 1º, 2º e 3º

Vamos a intentar lembrar dous experimentos realizados na aula (un deles rematado e outro quedou a medias).

1. Ciclo da auga

  

Como vedes, non é máis que unha bolsa plástica de alimentación e auga con colorante azul. Na clase fixemos o debuxo para que fose máis bonito e tinguimos a auga polo mesmo fin, pero o experimento sae igual sen debuxar a bolsa e sen pintar a auga. Así, se colgamos a bolsa na fiestra (importante que de o Sol), observaremos co paso dos días o ciclo da auga.

 

2. Canto tardan en degradarse o papel e as toalliñas húmidas na auga?

Este obradoiro quedou a medias, pero xa o fixeran coa profe Araceli. Así que podedes probar a ver se conseguides obter resultados antes de que volvamos ó cole despois do parón. Metemos nun recipiento auga cun trozo de papel e noutro recipiente auga cunha toalliña húmida. Rexistramos o día e hora no que realizamos o experimento e esperamos a ver canto tempo tardaría en degradarse cada unha no líquido elemento.

 

3. Realizamos unha depuradora. (Este quedou pendiente de realizar, pero se vos apetece podedes probar nas vosas casas e xa me contaredes).

Necesitamos:

- Unha botella plástica.

- Pedras medianas.

- Pedras pequenas.

- Grava fina ou pedras super pequenas.

- Area.

- Restos de follas.

Procedemento:

1. Montamos a depuradora tal que así.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Ensuciamos a auga cada un como queirades.

3. Probamos se a nosa depuradora funciona.

 

ACTIVIDADE.

1. Realizamos algún dous experimentos, dous deles ou todos.

2. Facemos un rexistro cun texto instructivo (debe incluír título do experimento, materiais a empregar e procedemento a seguir).

3. Realizamos un vídeo coas conclusións dos mesmos (podemos compartirlos posteriormente entre tod@s).

 

OUTRA POSIBILIDADE: Podedes investigar outros experimentos coa auga, repetir os pasos anteriores e compartilo con nós. Así, podemos crear un libro recopilando todos eles cando acabe todo este parón. Que vos parece?

 

Para calquera dúbida, ou para enviarme cousiñas que vaiades facendo, podedes poñervos en contacto directo conmigo en lidiacasalprieto@gmail.com ou lidiacasal@edu.xunta.es. Encantaríame ir recibindo noticias vosas e das vosas actividades, así podemos ir compartindo por aquí os traballos de todos e todas vós. Será como continuar xuntos Risa!!!!

ANÍMADEVOS!!!!

Distribuir contido


by Dr. Radut