Educación Física

Dporte

DEPORTE NA ESCOLA 2008/2009

TERCEIRO CICLO

Un ano mais participamos no programa "Deporte na Escola" que como sabedes e unha  actividade polideportiva organizada pola Consellería de Cultura e Deporte en colaboración coa Consellería de Educación.

O pasado 6 de novembro comezamos a nosa participación no terceiro ciclo de Primaria (categoría B), en Mugardos contra o CEIP Santiago Apostolo de Franza.

Na galería podedes ver todas as fotos da actividade, aquí podedes ver soamente alugunha mostra delas.

SEGUNDO CICLO

O alumnado do 2º ciclo comezou a súa participación no programa "Deporte na Escola" o pasado 28 de novembro, no pabillçon "A Casqueira" de Pontedeume, xogando co CEIP Santiago Apostolo de Franza, Mugardos.

Aquí tedes algunhas das fotos da xornada. Na Galería tedes o resto.

Create Your Own

O CEIP de Andrade participa, como complemento a asignatura de Educación Física, en diversas actividades deportivas: