Xardinaría e Viveirismo

Florecendo

Todo o cole participa no programa Lanzadeiras coa miniempresa Florecendo.

Eduemprende e a Fundacion Alcoa fan posible que este proxecto poda saír adiante e que o noso alumnado se convirta en emprendedor vivindo unha experiencia única e cargada de moitos aprendizaxes.

Botade un ollo ao traballo que está en marcha!

FLORECENDO

O pasado xoves Abel, Jeni, Marta, Felipe e Santi foron ao @ceipillaverde a ensinarlles cómo plantar leitugas en Jiffis aos alumnos/as de 4 anos, ademáis leváronlles de agasallo unha planta de tomates para o seu horto, foi unha experiencia maravillosa!!!, e con ela estrearonse nas tarefas dentro da súa empresa Florecendo!!!, xa podedes seguilos no seu instagram!!!, veredes que fan cousas maravillosas!!!

Clase de enxertos con Óscar Engroba

Hoxe en Xardinería tivemos unha visita moi especial. Veu Óscar dar unha clase maxistral de enxertos, vimos as ferramentas e materiais empregados para enxertar, entendemos o que era o patrón e a púa e fixemos varios enxertos na aula: o de fendedura, o inglés simple e inglés doble e o de chip.

Quedou de volver para xuño e ensinarnos comof acer os enxertos de xema, estamos xa contando os días!

Moitas gracias!!