Saltar navegación

Por que algúns contidos non se amosan?

Por que as veces algúns contidos non se amosan, aparecendo un recadro branco?

Como desbloquear os cotidos non seguros?

Información elaborada por Yolanda García Ulla.


Se ao visualizar un arquivo multimedia aparéceche unha pantalla como a da esquerda (en branco), cando debería aparecerche a da dereita, sucede que o teu navegador está a bloquear ese contido. Debes desbloquear o navegador para visualizalo correctamente. Esto sucede coas versións máis recentes dos navegadores, por unha actualización que fixeron no seu funcionamento para mellorar a seguridade.

Bloqueo de contidos mixtos

Bloqueo de contido non seguro. Dominio público

En Firefox [1]

Desde a versión 23 de Firefox nas páxinas HTTPS (seguras) que inclúen contido HTTP, este é bloqueado. A razón débese a que o contido HTTP non é seguro e é susceptible de escoitas non autorizadas e ataques.

Por elo, as veces ao pulsar sobre contidos multimedia embebidos como webs, titoriais, vídeos... aparece unha páxina en branco sen ningún contido: Firefox bloqueou o contido desa páxina e avísanos cun símbolo na barra de direccións (similar a un escudo). Ao facer clic sobre a icona informa do bloqueo:

Desbloqueo de contidos en Firefox.
Bloqueo de contido non seguro en Firefox
.
Dominio público

Na parte inferior permítenos seleccionar que acción realizar. Se seleccionamos a opción de que desactive a protección, a páxina volverase a recargar e poderemos pulsar sobre os multimedias sen problemas. Esta solución é temporal porque cando pechemos o navegador e volvamos acceder volveranos a bloquear o contido.

Desactivar o bloqueador de contido mixto no Firefox de xeito permanente ata que o volvamos a activar.

A solución que se mostra a continuación desactiva completamente o bloqueador de contido mixto, polo que se debe valorar se vale a pena ou non. É responsabilidade de cada usuario desactivar o bloqueador.

1. Escribir na barra de direccións: about:config

2. Abriranos unha pantalla moir rechamante que nos avisa do perigo de acceder a esta zona de configuración. Pulsamos no botón Terei coidado, prométoo!

3. Na caixa de procura escribimos block_active e pulsamos intro. Filtrarase a información e veremos unha entrada de nome security.mixed_content.block_active_content que con valor igual a true.

4. Facemos dobre clic para cambiar o valor ou co botón dereito sobre a preferencia, seleccionamos modificar. Toma o valor false.

Desde este momento xa podemos navegar por contido mixto porque Firefox non realizará ningún tipo de bloqueo.


En Chrome sucede o mesmo, aparece a dereita da barra de navegación, un icono de precaución, con permitir xa o carga.

Desbloqueo de contidos en Chrome.
Bloqueo de contido non seguro en Chrome
.
Dominio público

Esta solución tamén é temporal porque cando pechemos o navegador e volvamos acceder volveranos a bloquear o contido. Podemos tamén facelo de xeito permanente, e tamén baixo a nosa responsabilidade, para elo deberemos:

En Windows

1. Facemos un clic co botón dereito sobre a icona de "Chrome" Escribir na barra de direccións: about:config

2. Escollemos Propiedades

3. Ao final do campo Destino, despois das comillas, engadimos o comando --allow-running-insecure-content.

4. Iniciamos de novo o Chrome e xa podemos navegar por contido mixto porque Chrome non realizará ningún tipo de bloqueo.

En Linux

chromium-browser --allow-running-insecure-content

En OS X

/Applications/Chromium.app/Contents/MacOS/Chromium --allow-running-insecure-content

# for Google Chrome you'll need to escape spaces like so:


/Applications/Google\ Chrome.app/Contents/MacOS/Google\ Chrome --allow-running-insecure-content

 ___________________________________________

[1] “Servei d’Informàtica » Bloqueo de contenido mixto en Firefox”, [En liña]. Dispoñible: http://blogs.ua.es/si/2013/10/04/bloqueo-de-contenido-mixto-en-firefox/. [Consulta: 1-outubro-2014].

eXeLearning.net, “No se visualizan determinados contenidos en Google Drive y Dropbox” [En liña]. Dispoñible: http://exelearning.net/no-se-visualizan-determinados-contenidos-en-google-drive-y-dropbox/. [Consulta: 20-outubro-2014]

Creado con eXeLearning (Ventana nueva)