COMPETENCIAS

OBXECTIVOS

1.- Competencia en comunicación lingüística.

- Escoitar e ler textos de carácter científico.

- Ampliar o vocabulario relacionado co mundo científico.

- Ser que de expresar de xeito ordenado as fases dun proceso científico.

- Recompilar e procesar información en torno a científicos e inventores.

- Ser competente á hora de comprender, compoñer e utilizar distintos tipos de textos científicos con intencións comunicativas ou creativas.

- Comprender e saber comunicar informacións relacionadas coa ciencia.

- Ser capaz de ler, de escoitar, de analizar e de ter en conta opinións distintas á propia.

- Afianzar o dominio da lingua oral e escrita no contexto científico.

- Fomentar a lectura de biografías de científicos/as, inventores/as,...

2.- Competencia matemática.

- Adquirir habilidade para interpretar e expresar con claridade datos e informacións de carácter científico.

- Realizar medicións de distintos líquidos empregando utensilios de laboratorio.

- Ser capaz de realizar experimentos tomando as proporcións e as medidas axeitadas.

- Elaborar liñas do tempo de científicos, inventos,...

- Interpretar e elaborar gráficas diversas.

3. Competencia no coñecemento e na interacción co mundo físico.

- Valorar a importancia de diversos inventos na vida cotiá das persoas.

- Mostrar espírito crítico á hora de valorar o progreso científico.

- Obter conclusións de sinxelos experimentos realizados.

- Relacionar os avances científicos no ámbito da saúde coa calidade de vida e co aumento da esperanza de vida.

4. Tratamento da información e competencia dixital.

- Obter información a partires de enlaces web dados.

- Ser competente no uso da web 2.0 para o tratamento da información no eido científico.

- Uso de programas informáticos para a exposición de traballos.

- Analizar criticamente a información que se atopa na rede.

- Facer uso habitual dos recursos tecnolóxicos dispoñibles para resolver situacións dadas de modo eficiente.

5. Competencia social e cidadá.

- Comprender a evolución científica, os seus logros e problemas.

- Ser consciente de diversos conflitos de valores e intereses xerados arredor da ciencia ao longo dos tempos, así como do xeito de resolvelos.

- Expresar as ideas propias, escoitando as alleas comprendendo o seu punto de vista aínda que sexa distinto.

- Profundizar na xeografía a partires dos países de orixe dos científicos/as.

- Reflexionar acerca dos cambios de costumes, hábitos, vestimenta... co paso do tempo, a través do visualizado de películas relacionadas co proxecto.

6. Competencia cultural e artística.

- Realizar murais, bosquexos, caricaturas... para exposicións do proxecto.

- Involucrar ás familias na realización plástica de distintos inventos.

- Amosar imaxinación e creatividade na produción de traballos plásticos.

- Empregar diferentes tipos de materiais na elaboración de traballos artísticos.

7. Competencia para aprender a aprender.

- Espertar a curiosidade no eido científico.

- Ser quen de traballar en equipo, repartindo as tarefas de xeito eficiente.

- Valorar as aportacións dos demais compañeiros/as.

- Ser capaz de perseverar na aprendizaxe, adquirindo compromisos persoais e administrando o esforzo.

8. Autonomía e iniciativa persoal.

- Propoñerse obxectivos, planificar e levar a cabo proxectos.

- Coñecer as fases de desenvolvemento dun proxecto, planificando e tomando  decisións.

-Valorar as posibilidades de mellora.