Impresos

MATRÍCULA CURSO 2024-2025

Establécese o período de MATRÍCULA para o curso 2024-2025 entre o 26 de xuño e o 7 de xullo. Prégase traer a DOCUMENTACIÓN necesaria xunto cos IMPRESOS da Matrícula e Autorización cubertos.

DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR COAS MATRÍCULAS

IMPRESO 1º ESOIMPRESO 2º ESO

• Impreso de matrícula debidamente cuberto

• Dúas fotos recentes tamaño carné co nome, apelidos e curso escrito por detrás

• Fotocopia do DNI (só para 1º ESO)

• Fotocopia do Libro de Familia (só para 1º ESO)

• Fotocopia da Tarxeta Sanitaria (só para 1º ESO)

• Certificado médico (só para 1º ESO)

• Fotocopia do último Boletín de notas do curso anterior (só para 1º ESO)

• Impreso de Autorizacións cuberto

• No caso de separación ou divorcio, fotocopia da sentenza e convenio regulador

IMPRESO 3º ESOIMPRESO 4º ESO –  IMPRESO 4º ESO PDC

• Impreso da matrícula debidamente cuberto

• Dúas fotos recentes tamaño carné co nome, apelidos e curso escrito por detrás

• Recibo do ingreso do Seguro Escolar: 1,12 € na seguinte conta de Abanca:

IBAN   ES91 2080 0030 9731 1000 0069

Concepto: “Nome do alumno/a, Seguro Escolar”

• Impreso de Autorizacións cuberto

• Fotocopia do DNI (se non o entregou antes ou houbo modificacións)

• Fotocopia do Libro de Familia (se non o entregou antes ou houbo modificacións)

• Fotocopia da Tarxeta Sanitaria (se non a entregou antes ou houbo modificacións)

• No caso de separación ou divorcio, fotocopia da sentenza e convenio regulador (se non foi presentado antes)

O prazo de matrícula estará aberto entre o 26 de xuño e o 7 de xullo. Para facilitar a xestión das matrículas e axilizar o proceso, establecemos o seguinte calendario de matrícula:

26, 27 e 28 de xuño1º ESO - 2º ESO

1 e 2 de xullo:  3º ESO - 4º ESO

O alumnado que non poida formalizar a súa matrícula nas datas indicadas, sempre poderá facelo durante o período de matrícula

O HORARIO de MATRÍCULA para todos os días será na Secretaría do instituto de 9:00 a 13:00 horas

DESCARGA DE IMPRESOS

(aquí podedes descargar a Autorización para o tratamento de imaxes así como os Impresos de matrícula correspondentes a cada curso)

AUTORIZACIÓN 1º ESO 2º ESO 3º ESO 4º ESO 4º ESO PDC

Impresos alumnado

Impreso de xustificación de faltas do alumnado (impreso doble)

Impreso de recollida de alumnado

Solicitude de cambio de materia

Reclamación de notas finais ao profesor/a

Reclamación de notas finais ao xefe do departamento

Anexo - Permisos do persoal non docente

Aquí podedes descargar o anexo dos permisos disponibles

Recollida de títulos da E.S.O

Os alumnos que finalizasen os seus estudos de 4º de ESO en cursos anteriores poden pasar por Secretaría para recoller o seu Historial Académico e Título correspondente.

Para iso tes que traer o teu D.N.I ou N.I.E e o horario de atención é de luns a venres de 08:30 a 14:00 h.

Os Títulos deberán ser retirados persoalmente polos interesados, logo de acreditación da súa personalidade, ou por persoa suficientemente autorizada a tal fin.