ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES .Curso 2015/2016 Aprobadas en Consello escolar do 27/10/2015 |
|||
XENÉRICAS OU TRANSVERSAIS ESO E BAC |
|||
Nome da actividade |
Descrición: obxectivos,… etc |
Data aproximada ouavaliación |
Curso/s aos que se dirixe |
Viaxe cultural a Italia: Pisa, Florencia, Roma
|
Visita aosprincipais monumentos destas fermosas cidades. |
2º trimestre |
4º de ESO e 1º de BAC |
Viaxe cultural interdisciplinar científico- artístico: Segovia-Toledo
|
Visita Alcázar; Real Academia de Química. Visita por sinagogas, catedral; museo del exército (Alcázar de Toledo) de interés histórico y científico |
3º trimestre |
2º e 3º de ESO |
Viaxe cultural a : Ourense- Ribadavia |
Visita a:As Burgas Cidade Antiga Catedral Zona Termal A Chavasqueira En Ribadavia,o barrio xudío. |
3º trimestre |
1º de ESO |
Departamento de ALEMÁN |
|||
Nome da actividade |
Descrición: obxectivos,… etc |
Data aproximada ouavaliación |
Curso/s aosque se dirixe |
Intercambio de Inglés/Alemán con instituto Eduard-Spranger de Landau (Alemania)
|
- Desenvolvemento lingüístico oral no idioma inglés e alemán en situación reais. - Coñecer Alemania, os costumes e a súa cultura.
- Convivir con familias e adaptarse á vida cotiá alemana, de cara á consecución dundesenvolvementopersoal e social dos alumnos.
-Establecer vínculos co alumnado alemán que aomesmo tempo faciliten a interacción no idioma extranxeiro e a mellora da súa competencia lingüística
|
2ª Avaliación
|
3º, 4º ESO E 1º BAC |
Departamento de FRANCÉS |
|||
Nome da actividade |
Descrición: obxectivos,… etc |
Data aproximada ou avaliación |
Curso/s aos que se dirixe |
“Doit-on le dire”
|
Obra de teatro en francés (75%) Lugar: Lugo / colexio San José Precio: 7 Euros / alumno |
23 de novembro |
1º, 2º, 3º, 4º ESO 1ºBacharelato |
Departamento de FÍSICA E QUÍMICA |
|||
Nome da actividade |
Descrición: obxectivos,… etc |
Data aproximada ouavaliación |
Curso/s aos que se dirixe |
Exposición no Museo Provincial de Lugo, do día 14 ao 29 de novembro (visitas guiadas do 23 ao 27 de novembro). Pendente de confirmación |
Con motivo do ano Internacional da Luz e do día da Ciencia en Galego 2015 |
1º trimestre (entre o 14 e o 29 de novembro) |
3º, 4º ESO e 1º de BAC |
“Visita a centros universitarios” (Facultade de Química posiblemente)
|
Realización prácticas divulgativas por parte do profesorado |
Pendiente da convocatoria (o curso pasado foi en xaneiro) |
4º ESO |
Visita ao Parque eólico de Xermade
|
Descripción teórica e práctica da enerxía eólica |
2º trimeste |
3º de ESO |
Visita a casa das Ciencias, á DOMUS e o Museo Nacional de Ciencia e Tecnoloxía en A Coruña
|
Potenciar a Interactividade do alumnado co mundo da ciencia |
Pendente da reserva
2º ou 3º trimestre |
4º ESO e/ou 1º de BAC |
Charlas científicas impartidas por profesores universitarios
|
Estimular e introducir ao alumnado en temas de ciencia básicos. |
2º ou 3º trimestre |
1º e 2º de BAC |
Visita á planta industrial de Reganosa
|
Percorridopola empresa de regasificación de Reganosa localizada en Mugardos. |
2º ou 3º trimestre |
3º e 4º de ESO |
Visita á planta depuradora e potabilizadora de Lugo
|
Coñecer o sistema que se emprega para a potabilización da auga. |
3º trimestre |
1º de BAC |
Visita á central térmica de As Pontes
|
Coñecer o sistema de funcionamentodunha central térmica. |
3º trimestre |
3º e ou 4º de ESO |
Departamento de RELIXIÓN |
|||
Nome da actividade |
Descrición: obxectivos,… etc |
Data aproximada ouavaliación |
Curso/s aos que se dirixe |
Visita ómosteiro de Sobrado dos monxes e ó parque acuático de Cerceda |
- Coñecer e apreciar a arte relixiosa. - Fomentar a atividade física e as relaciónsconalumnas/os doutros centros. Saída : 8:45h. Chegada : 22:00h
|
3 de xuño2016 |
1º ESO 2º ESO |
Visita á catedral de Madrid, visita guiada á cidade e o “Parque de atraccións Warner Bross”.
|
- Descubrir e apreciar a arte relixiosa. - Fometar o respetopolas outras relixións. - Fomentar a relaciónconalumnas/os doutros centros e valorar a convivencia. Saída : dia 22 ás 8:45h. Chegada : día23 ás 00:00h.
|
22 e 23 de abril 2016 |
3º ESO |
Visita a Cuenca, visita guiada a Valencia e á Catedral, Cidade das Artes e das Ciencias, Oceanográfico e Terra Mitíca
|
Descubrir e apreciar a arte relixiosa. - Fomentar a arte e a cultura en xeral , - Fomentar a relación con alumnos/as doutros centros e valorar a convivencia.
|
Días 31 de marzo, 1,2 e 3 de abril 2016
|
4º ESO 1º BAC |
Departamento de FORMACIÓN E ORIENTACIÓN LABORAL |
|||
Nome da actividade |
Descrición: obxectivos,… etc |
Data aproximada ouavaliación |
Curso/s aos que se dirixe |
Obradoiro de Orientación Estudantil en Laboral. (Concello de Lugo)
|
- Identificar as ofertas de traballo no sector produtivo referido aosseus intereses. -Analizar as formas e procedementos de inserción na realidade laboral para traballar por contaallea e por conta propia. - Confección dunha carta de presentación e duncurriculumvitae. -Desenvolvementodunha entrevista e elaboración de test de selección. |
2ª Avaliación
|
TODOS OS CICLOS FORMATIVOS |
Xornadas sobre Prevención de Riscos Laborais e Primeiros auxilios. (Centro de seguridade e hixiene de Lugo)
|
- Detectar as situacións de risco máishabituais no ámbito laboral que poidan afectar ásúasaúde e aplicar medidas de protección e prevención correspondente.
- Determinar as actuacións a realizar ante un accidente de traballo e aplicar medidas sanitarias básicas inmediatas no lugar do accidente en situacións simuladas. |
2ª Avaliación
|
TODOS OS CICLOS FORMATIVOS |
Departamento de ECONOMÍA |
|||
Nome da actividade |
Descrición: obxectivos,… etc |
Data aproximada ouavaliación |
Curso/s aos que se dirixe |
Obradoiro de Orientación Estudantil e Laboral. (Concello de Lugo) |
|
1º ou 2ª Avaliación
|
1º BACH (ALUMONOS/AS DE ECONOMÍA) |
Xornadas sobre Prevención de Riscos Laborais e Primeiros auxilios. (Centro de seguridade e Saúde laboral de Lugo) |
|
2ª Avaliación
|
1º BACH (ALUMONOS/AS DE ECONOMÍA) |
Charla sobre “Comercio Xusto” (ONG “A cova da terra”) |
|
3ª avaliación
|
1º BACH (ALUMONOS/AS DE ECONOMÍA) |
Proxección o longo do curso de escenas das seguintes películas:
ü “Qué bello es vivir” de FrankCapra.
ü “Tiempos modernos” de Charles Chaplin.
|
|
1ª avaliación 2ª avaliación
|
1º BACH (ALUMONOS/AS DE ECONOMÍA)
|
Departamento de Orientación |
|||
Nome da actividade |
Descrición: obxectivos,… etc |
Data aproximada ouavaliación |
Curso/s aos que se dirixe |
“Prevención Consumo de drogas en adolescentes”. Di K Non. UTE Teixeiro
|
Experiencia Educativa para prevenir el consumo de drogas. Consta de 2 partes: no centro educativo e visita ó centro penitenciario de Teixeiro. |
Novembro/ decembro 2015 |
4º ESO |
“Como ganar la carrera de tussueños”
|
Conferencia no salón de Actos do Edificio Administrativo da Xunta de Galicia, a cargo da Fundación Mutua General de Seguros, no que o piloto IsidreEsteve trata de inspirar os rapaces a partir das súas vivencias persoais e profesionais, tendo como fío conductor o grave accidente que o apartou das carreiras. |
Novembro 2015 |
1º de BAC |
Obradoiros Cruz Vermella: “Educación para a Saúde”
|
Promover e reforzar hábitos de vida saudables en xeral e especialmente os asociados áconduta alimentaria, saúde sexual e conduta ante posibles procesos aditivos. |
Ao longo do curso |
4º ESO |
Obradoiros Cruz Vermella: “Prevención de Condutas Violentas”
|
Conceptos básicos, tipos, manifestacións, violencia de xénero, racismo e xenofobia, discriminación por razón de identidadeou orientación sexual. |
Ao longo do curso |
1º/ 2º ESO |
PreviLugo- Concello de Lugo:” Motivación e Técnicas de Estudo”
|
Planificar adecuadamente o tempo de estudo, adquirir pautas para elaborar recursos, esquemas, mapas conceptuais, etc. |
Ao longo do curso |
1º/ 2º ESO |
PreviLugo- Concello de Lugo: “Resolución de Conflitos” |
Características do conflito e formas de tratalo. |
Ao longo do curso |
1º/ 2º ESO |
PreviLugo- Concello de Lugo:” Habilidades Sociais”
|
Aproximarse a defender os propios dereitos e opinións, habilidades conversacionais e para a solución de problemas interpersonais. |
Ao longo do curso |
4º ESO/ FPB |
PreviLugo- Concello de Lugo: “Educación Afectivo- Sexual”
|
Coñecer a anatomía fisiolóxica e a diversidade sexual natural das persoas. Aprender a apreciar e respectar a diversidade sexual humana.
|
Ao longo do curso |
3º ESO |
PreviLugo- Concello de Lugo: “Charlas Formativas.- Redes Sociais, O Acoso-Bulling, O Conflito, …..
|
Prográmaseunha sesión de cine e posteriormente un debate sobre a temática tratada. |
Ao longo do curso |
Toda a ESO |
“Prevención de Drogodependencias”- Concello de Lugo
|
Tratar contidos como a presión do grupo, a toma de decisións, o consumo e a publicidade, crenzas, actitudes ou autoestima. Dotar de información, recursos e habilidades para decidir de maneirarazoada e autónoma en situacións de oferta de drogas. |
Ao longo do curso |
Toda a ESO e FPB |
“Aspectos xenéricos da Universidade”
|
A ponte entre o Ensino medio e a Universidade. |
Marzo |
2º BAC |
Saúde Mental. “Mentalízate” |
Campaña informativa sobre a Enfermidade Mental.
|
Ao longo do curso |
3º ESO |
Plan Director para a convivencia e a mellora da seguridade nos centros educativos
|
Riscos de seguridade asociados ás novas tecnoloxías, ás redes sociais, teléfonos móviles. Problemas relacionados con bandas xuvenís, condutas incívicas.
|
Ao longo do curso |
Toda a ESO |
“Programa de divulgación en Doazón e Transplante” |
Manter o labor de divulgación do proceso da doazón e transplante para crear actitudes cara a súa vida fútura. |
Ao longo do curso |
3º/ 4º ESO |
Outras actividades que sexanpropostasao Centro ó longo do curso e que sexan de interese para o alumnado dende o punto de vista da Acción Titorial
|
|
|
|
Departamento de HOSTALERÍA |
|||
Nome da actividade |
Descrición: obxectivos,… etc |
Data aproximada ouavaliación |
Curso/s aos que se dirixe |
Charlas de distintos organismos ou persoas relacionadas ca hostalería e turismo. |
|
1ª,2ª ou 3ª Aval. |
Todos * |
Participación en concursos de calquera ámbito (local ou internacional) de cociña , pastelería, coctelería ,e actividades relacionadas ca hostalería ,restauración e turismo. |
|
1ª,2ª ou 3ª Aval. |
Todos * |
Participación en xogos/concursos de carácter non lucrativo relacionados ca creación de empresas |
|
1ª,2ª ou 3ª Aval. |
Todos * |
Colaboracións diversas con colexios , administracións e/ou empresas sen ánimo de lucro dentro e fora do colexio sempre e cando teñan unha relación directa ca hostalería e turismo. |
|
1ª,2ª ou 3ª Aval. |
Todos * |
Visitas concertadas a organismos públicos ou privados ,institutos ou Universidade. |
|
1ª,2ª ou 3ª Aval. |
Todos * |
Visita a feiras ,congresos de calquera ámbito relacionadas directamente ca hostalería e o Turismo. |
Exemplos: Intersicop- Salón internacional de panadería y Pasteleria Madrid. Feira Europain&Intersuc Francia Alimentaria (Barcelona) |
1ª,2ª ou 3ª Aval. |
Todos * |
Visita a empresas ou entidades públicas ou privadas relacionadas ca hostalería, restauración, turismo e alimentación. |
|
1ª,2ª ou 3ª Aval. |
Todos * |
Saídas polas leiras e soutos dos arredores. (recoñecemento de cogomelos e froitos silvestres) |
|
1ª Aval. |
Todos * |
Realización dunha saída a un merendeino para realizar prácticas de utilización da grella ou barbacoa e facer un servizo tipo catering. |
|
3ª Aval. |
Todos * |
Participación no proxecto Lugo Emprende - 2 |
|
1ª,2ª ou 3ª Aval. |
Todos * |
* Todos os cursos do departamento son 9 grupos:
1º e 2º de Cociña e Gastronomía , 1º e 2º de Dirección de cociña, 1º e 2º Servizos de Restauración, 1º e 2º FPB cociña e servizos , modular de Dirección de servizos.
Departamento de Filosofía |
|||
Nome da actividade |
Descrición: obxectivos,… etc |
Data aproximada ouavaliación |
Curso/s aos que se dirixe |
Saída conxunta |
Saída conxunta polos arredores para xornada de convivencia. |
1º,2º ou 3º trimestre |
2ºESO |
Saída a organismos públicos |
Saída a organismos públicos e de interese xeral cara a materia: coñecer a súa ubicación e a súa función |
1º,2º ou 3º trimestre |
2ºESO |
Visita pola cidade |
Visita pola cidade a organismos non gobernamentais nin oficiais de caracter social. |
1º,2º ou 3º trimestre |
2ºESO |
Charlas |
Asistencia a charlas dadas por persoas alleas ao centro e representativas dalgunha institución; visitas a distintas institucións da propia cidade; saídas do Centro ás proximidades para coñecer a ubicación ou as instalacións de distintas ONG na cidade... |
1º,2º ou 3º trimestre |
4º ESO |
Saída de convivencia |
Saída de 3 ou 4 días que favoreza a convivencia e a responsabilidade –contidos propios do currículo desta asignatura- e ó tempo permita disfrutar dunha viaxe na que os alumnos poidan coñecer algunha cidade do noso país ou do veciño e relacionarse entre eles fóra das aulas. |
3º trimestre |
4º ESO |
Visita museo da radio |
Visita museo da Radio de Ponferrada e aproveitar a visita para coñecer a vila e outras dos arredores. Tratarase de que a gravación que se faga no Museo da Radio recolla os contidos da materia. |
1º,2º ou 3º trimestre |
1º e 3º E.S.O
|
Viaxe dun día á vila de Vilalba |
Visita o seu museo arqueolóxico co gallo do tema do currículo sobre o ser humano e a antropoloxía. Completarase a visita con outras a lugares próximos e que teñan tamén vinculación co currículo da materia. |
2º trimestre |
1º BAC
|
Viaxe a Atenas |
Viaxe de estudios á cidade de Atenas berce da filosofía occidental. Realizarase en función do nº de alumnos que se apunten dado que é necesario un mínimo de 30 para manter un prezo que, aínda así, non é económico. |
Aproximadamente nos días 17 ou 20 xaneiro |
2º BAC
|
Departamento de Educación Física |
|||
Nome da actividade |
Descrición: obxectivos,… etc |
Data aproximada ouavaliación |
Curso/s aos que se dirixe |
Marcha e acampada |
Realizaremos unha marcha con acampada no concello de O Courel, na provincia de Lugo. Osobxectivos serán os seguintes: 1.- A mellora da condición física. 2.- Aprender a montar un campamento. 4.- Mellorar a relación cos compañeiros. |
Posiblemente os días 12 e 13 de maio |
1º curso de BAC |
Coñecemento do entorno natural do IES Sanxillao.
|
Realizaranse saídas cos/as alumnos/as para coñecer o entorno , natural e etnográfico do Instituto, aproveitando os roteiros existentes polabeira do río Rato. Está actividade poderá coordinarse co Departamento de Ciencias Naturais. |
1º,2º ou 3º trimestre |
Toda ESO , especialmente 1º |
Actividades deportivas |
Actividades deportivas realizadas nas instalacións do centro nas horas de lecer, serán as correspondentes á planificación e organización de adestramentos e campionatos internos para todos os niveis, durante todo o curso escolar |
1º,2º ou 3º trimestre |
Tódolos grupos |
Departamento de Lingua galega e literatura |
|||
Nome da actividade |
Descrición: obxectivos,… etc |
Data aproximada ouavaliación |
Curso/s aos que se dirixe |
Proxección do filme |
Asistencia á proxección de A praia dos afogados |
Novembro |
1º de bach |
Departamento de MÚSICA |
|||
Nome da actividade |
Descrición: obxectivos,… etc |
Data aproximada ou avaliación |
Curso/s aos que se dirixe |
Concertos didácticos |
Concertos de música en vivo, benno centro ou na localidade, e de todos os estilos musicais. |
2ª o 3ª |
ESO e/ou BACH. |
Exposicións de música e instrumentos musicais e charlas musicais. |
Coñecer a organoloxíae o mundo da música en xeral, sobre calquer estilo, tipo e época. |
2ª o 3ª |
ESO e/ ou BACH |
Departamento de NORMALIZACIÓN LINGÜÍSTICA |
|||
Nome da actividade |
Descrición: obxectivos,… etc |
Data aproximada ou avaliación |
Curso/s aos que se dirixe |
Concurso de cabazas
|
Exposición no Centro
|
1ª Avaliación
|
ESO
|
Proxección da película: “O crime da legua dereita”.
|
A directora explicará os métodos cinematográficos.
|
1ª Avaliación
|
4º ESO e 1º Bac |
Ruta museística. Lugo
|
Ler un libro e logo, no Museo, atopar o que indiquen. |
1º A: día 17/11 1ºB:día 18/11 1ºC:día 1/12
|
1º ESO |
Encontros con escritores no Centro (Andrea Maceiras e Pablo Núñez)
|
O encontro co autor/a do libro lido, resúltalles emocionante |
2ª Avaliación
|
ESO
|
Asistencia á representacións de teatro
|
Coñecer outros xéneros literarios
|
|
BAC |
Saída á Casa-Museo de Manuel María en Outeiro de Rei. |
Coñecer en directo a casa onde naceu e viviu o autor. |
|
ESO e Bac |
Edición da revista do centro:”O can que non morde”
|
Participación de alumnos e profesores
|
3ª Avaliación
|
Todo o colectivo educativo |
Concursos literarios e de Debuxo.
|
Opción de poder amosar os traballos publicamente
|
3ª Avaliación |
ESO e BAC
|
Exposición de carteis sobre Manuel María (a quen se lle dedican as Letras Galegas)
|
Traballar e coñecer á figura deste poeta |
3ª Avaliación |
1º ESO |
Participación no Correlingua 2016
|
Festa pola lingua |
3ª Avaliación |
1º Ciclo da ESO |
Departamento de Matemáticas |
|||
Nome da actividade |
Descrición: obxectivos,… etc |
Data aproximada ouavaliación |
Curso/s aos que se dirixe |
Participación en actividades relacionadas coas matemáticas tales como; Olimpiada Matemática, Conferencias e actividades similares
|
Segundo a actividade. |
Durante todo o curso |
Todo o alumnado |
Departamento de Inglés |
|||
Nome da actividade |
Descrición: obxectivos,… etc |
Data aproximada ouavaliación |
Curso/s aos que se dirixe |
Céiligh: baile escocés
|
Actividade lúdica levada a cabo en inglés como forma de achegaraos alumnos ao mundo anglosaxón, nomeadamenteEscocia,de especial conexión cultural con Galicia. Aoexercizo propiamente físico baseado na coordinación súmase a atención ao ritmo o que reforza o carácter multidisciplinar da actividade. |
Primeira semana de novembro. |
Todos agás as FPBs, e 1º e 2º ESO. |
Departamento de Debuxo |
|||
Nome da actividade |
Descrición: obxectivos,… etc |
Data aproximada ouavaliación |
Curso/s aos que se dirixe |
Visita a museo |
Visita guiada ao museo Provincial de Lugo |
ESO e BAC |
1º ou 2º trimestre |
Visitas a exposicións |
Visitas a exposicións que se leven a cabo na cidade de Lugo, ó Centro de Artesanía e Deseño,a unha axencia de publicidade,ao Museo Provincial,ou a outro tipo de evento artístico- cultural que se celebre en Lugo como unha visita á algunha das exposicións de fotografía da Fundación Caixa Galicia. |
ESO e BAC |
|
Visitas a exposicións |
Visitas a exposicións ou outros eventos artísticos e culturais que teñan lugar noutras cidades como A Coruña, Salamanca, etc, que teñan especial interese educativo. |
Alumnado de 1º -2º de BAC
|
|
Outras exposicións |
Exposición de fotografías con obras dos alumnos de Cultura audiovisual. Exposición de final de curso dos traballos máis salientables realizados polos alumnos de técnicas de Expresión Grafico Plástica, Debuxo Artístico e Volume |
|
|
Visita a escolas |
Visita guiada á Escola de Artes e Oficios “ Ramón Falcón”. Escola Superior de Arte Dramático de Vigo e Facultade de Belas Artes de Pontevedra. |
Alumnado de Bacharelato de Artes. |
Durante todo o curso. |
Concursos |
Participación dos alumnos en concursos que se celebren por diversas entidades. |
Alumnado de Debuxo. |
Durante todo o curso. |
Maratón de “ Debuxo de Rúa” pola cidade de Lugo. |
|
Alumnado de Debuxo. |
|
Exposicións fotograficas e final de curso dos traballos máis Salientables. |
|
Alumnado de Cultura Audiovisual Alumnado de de Técnicas de Expresión Gráfico Plástica, Debuxo Artístico de Volume. |
|
Departamento de lingua Castelá e Literatura |
|||
Nome da actividade |
Descrición: obxectivos,… etc |
Data aproximada ou avaliación |
Curso/s aos que se dirixe |
Visita a fundación TIC LUGO |
Elaboración dun informativo audiovisual. Emprego das TIC na información |
27 maio 8abril 15abril |
4ºESO A B C |
Asistencia á representación teatral “La Dama Boda” ou similar LUGO |
Asistencia á representación teatral |
Cando haxa representación |
Alumnado de BAC de Humanidades |
Adxunto | Tamaño |
---|---|
ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES APROBADAS 2015-16.pdf | 345.32 KB |