Activiades curso 2023-24

No curso 2023-24 leváronse a cabo varias movilidades Erasmus de alumnado  en proxectos propios KA131. Un alumno do ciclo de Guías fixo as súas prácticas de FCT no hotel Eurostars Lisboa e unha alumna do mesmo ciclo fixo unha estadía no verán no hotel Occidental Praga. Tamén, outra alumna do ciclo de Dirección de cociña puido facer a FCT nun restaurante do Grupo José Avillez de Lisboa.
Seguimos a traballar para mellorar a internacionalización do centro realizando movilidades exitosas e ampliando os nosos contactos. Tanto alumnado como profesorado teñen a oportunidade de participar nestes programas que supoñen un valor engadido na ensinaza dos ciclos da FP de Hostalería e Turismo así coma nos novos ciclos que se están a implantar e que poderán participar nos Erasmus o próximo curso escolar.