Visita ás Torres do Allo e a Cabo Vilán

O día 22 de febreiro, os alumnos de 3º e 4º de ESO visitaron as Torres do Allo, un monumento histórico que é considerado o primeiro pazo de Galicia, con máis de cincocentos anos de antigüidade. Percorremos o edificio e tamén a súa contorna, o que nos permitiu coñecer a súa capela, o pombal, os cabazos e un xardín barroco do século XVIII cun xigantesco abeto de Vancouver duns 20 m.

Tamén participamos nun obradoiro titulado "Escudo de familia", no que os alumnos deseñaron o seu propio escudo familiar buscando os emblemas dos seus apelidos ou inventándoos.

Para completar a saída, achegámonos tamén ao Cabo Vilán, en Camariñas, posto que nas semanas previas os rapaces estiveran traballando na materia de Ciencias Sociais sobre o faro aquí ubicado e sobre o de Punta Nariga (ao que non puidemos ir). Neste lugar lemos algúns poemas relacionados co mundo dos faros e desfrutamos das súas espléndidas vistas.