HORARIO OFICINA - CURSO 23/24

MES DE XULLO

HORARIO APERTURA CENTRO

Luns a venres: 9:00h-14:00h

Horario de OFICINA para atención ao público

Luns a venres: 9:00h-14:00h

Correo electrónico: email Oficina

IMPORTANTE: CICLOS CON PRAZAS LIBERADAS

Ábrese o prazo de matrícula en ofertas de formación profesional con prazas dispoñibles desde o día 23 de xullo ás 9:00 horas ata o día 31 de xullo ás 13:00 horas.

Para matricularse en prazas liberadas a única condición é cumprir os requisitos de acceso para o ciclo ou curso de especialización correspondente. A matrícula en calquera oferta de formación profesional con prazas vacantes implica a renuncia a continuar no proceso de admisión de formación profesional e polo tanto a participar nas seguintes adxudicacións de prazas de calquera tipo de oferta, modalidade e grao.

As persoas interesadas deberán formalizar a matrícula no centro educativo no que o ciclo ou curso de especialización teña prazas dispoñibles. A matrícula realizarase no propio centro por orde de chegada.

ALGÚNS DOS CICLOS CON PRAZAS LIBERADAS NO IES MURALLA ROMANA

XEAD

SIMIRE

videoxogos

CALENDARIO PROBAS FINAIS SETEMBRO 1º DAM DUAL

LUNS 2 SETEMBROMARTES 3 SETEMBROMÉRCORES 4 SETEMBRO
16:00-20:30PROGSIINBADA
21:00-22:30LMSXICODE

Lugar das probas: AULA 103

REUNIÓN PREVIA Á FCT CONVOCATORIA SETEMBRO-DECEMBRO 2024

A esta reunión deberá asistir todo o alumnado que realice a FCT en setembro-decembro (independentemente de que xa teñan unha empresa ou non) e todo o profesorado titor deste alumnado.

ASISTENCIA OBRIGATORIA (*)

DÍA: 04/09/2024

HORA: 9:30

LUGAR: SALÓN DE ACTOS

*) PARA: alumnado que realice a FCT en setembro/decembro

Despois da reunión realizarase a elección de empresas.

Un día antes da elección de empresas ás 20:00 horas, o alumnado poderá ver o listado de empresas colaboradoras no curso FCT da aula virtual:

Pode acceder co seu usuario e contrasinal da aula virtual ou como convidado coa contrasinal de convidado que lle proporcionou o seu titor en xuño.

RECORDADE:

- Prazo para aportar empresa remata o 15 de agosto

- O alumnado debe de coñecer cal é o seu NUSS e ter este dato dispoñible posto que pode ser pedido o día da reunión.

GRADUACIÓN 4º ESO 23/24

INFORMACIÓN IMPORTANTE FP DUAL INTENSIVO - CS Desenvolvemento de Aplicacións Multiplataforma

Logo FP DUAL

INFORMACIÓN IMPORTANTE PARA FP DUAL:

Convócase ao alumnado preinscrito no ciclo de Desenvolvemento de Aplicacións Multiplataforma en Réxime Dual Intensivo o martes día 9 de xullo ás 9:30 horas neste centro para a selección de candidatos por parte das empresas. Imprescindible asistencia para poder obtar a praza.

LATRICADAS 29. CURSO 2023/2024