PÓLIZA SEGURO FCT

Póliza de accidentes e responsabilidade civil para o alumnado de formación profesional, PCPI, artes plásticas e deseño, módulos profesionais experimentais e ensinanzas deportivas e de ensinanzas de conservación e restauración de ben culturais de centros sostidos con fondos públicos na actividade de Formación en centros de traballo.

Desde o 1 de setembro de 2013 e ata o 31 de agosto de 2015 a compañía de seguros que cubrirá os accidentes e a responsabilidade civil do alumnado que estea a realizar a Formación en Centros de Traballo (FCT) será AXA Seguros Generales, S.A. CIF A-60917978.

Os números de póliza son os seguintes:

- RESPONSABILIDADE CIVIL: Nº 80679624
- ACCIDENTES: Nº 36256336

RESOLUCIÓN do 5 de novembro de 2013 pola que se fai pública a adxudicación do concurso público, por procedemento aberto e tramitación ordinaria, para a contratación dunha póliza de responsabilidade civil e de accidentes corporais para dar cobertura á actividade levada a cabo polo alumnado de formación profesional na realización de prácticas en empresas (expediente SXAPERE 01/13)

Teléfono de contacto da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa: 981 54 65 38