"TUS FINANZAS, TU FUTURO" actividade ofertada por JUNIOR ACHIEVEMENT e a AEB

16/03/2015 13:30
16/03/2015 14:20
ACTIVIDADE COMPLEMENTARIA: TUS FINANZAS, TU FUTURO.

Días:      16 e 23 de marzo, 13 de abril
Horas:    13:30 - 14:20
Lugar:    Aula 05
Para:      3º ESO A e B

Actividade solicitada polo Departamento de Orientación.

O programa de educación financeira "TUS FINANZAS, TU FUTURO", está impulsado pola Asociación Española da Banca e a Fundación Junior Achievement. A educación financeira pode marcar o futuro dos xóvenes de hoxe, que poderán tomar decisións financeiras sólidas no futuro se comezamos a formarlles en materias económicas desde a escola.

Dirixido ao alumnado de 3º de ESO, este proxecto enmárcase dentro do Plan Nacional de Educación Financeira e no que participarán máis de 5.000 alumnos de toda España.

O programa consta de tres sesións de 50 minutos cada unha, na que os alumnos/as realizarán exercicios e xogos prácticos para aprender a realizar un orzamento equilibrado, tomar conciencia da importancia da planificación e o aforro, e aprender diferentes tipos de investimentos.

A actividade levarase a cabo na hora de titoría e será implementado por voluntarios, profesionais do ámbito económico e financeiro e traballadores dos bancos participantes.

Web de Junior Achievement
Web de Junior Achievement - JA Spain
Descrición do programa
Vídeo dos voluntarios

Junior Achievement é a maior organización internacional sen ánimo de lucro do mundo en educación emprendedora, realiza o seu labor formativa e social no ámbito do emprendemento.

A Fundación Junior Achievement (xunto coa Fundación Alcoa) impulsa tamén o programa “JA Construye tu carrera”, solicitado polo noso instituto, enmarcado dentro da materia de Tecnoloxía.

O Plan de Emprendemento no Sistema Educativo de Galicia, eduemprende, brinda aos centros educativos de Galicia a participación neste tipo de proxectos, en aras de lograr un avance na cultura emprendedora do noso alumnado, necesaria para posibilitarlles un futuro mellor tanto para eles como para a nosa comunidade. http://www.edu.xunta.es/fp/node/12578

event | by Dr. Radut