« Xoves Novembro 12, 2015 »
Xov
Start: 12/11/2015 09:30
End: 12/11/2015 09:30
n/d
Start: 12/11/2015 09:40
ACTIVIDADE COMPLEMENTARIA: Asistencia á conferencia "Como ganar la carrera de tus sueños"

Día:         12 de novembro
Hora:       09:40-12:00
Lugar:      Edificio Xunta Lugo
Para:        4ºESO e 1ºBAC

O alumnado desprazarase camiñando acompañados de profesorado.

Descrición da actividade:

O 12 de Novembro ás 11:00 h. terá lugar, no Salón de Actos do Edificio Administrativo da Xunta en Lugo, a conferencia "Como ganar la carrera de tus sueños".
A organización corre a cargo da Fundación Mutua General de Seguros. Na conferencia o piloto Isidre Esteve, trata de inspirar aos rapaces/as a partir das súas vivencias persoais e profesionais, tendo como fío condutor o grave accidente que o apartou das carreiras.
O profesor Joan Elías plantexa unha reflexión aos rapaces sobre os retos que lles depara o seu futuro e a necesidade de adaptarse a un entorno que cambia rápidamente.
ISIDRE ESTEVE: Piloto, durante moitos anos, de moto, participando varias veces no Paris-Dakar; logo de sufrir un grave accidente que o postrou nunha silla de rodas, participa en raids con un vehículo adaptado.
JOAN ELIAS: Licenciado en Comunicación, Máster en Marketing e RR. HH. Coach de Dirección. Profesor na Escuela de Alta Dirección de Barcelona.
O acto contará coa presenza de de Xosé Ramón Lete Lasa, Secretario Xeral para o Deporte .