FESTIVAL DA FRANCOFONÍA

Un total de 51 alumnos de 3º e 4º ESO participaron nunha saída a Vilanova de Arousa (Pontevedra) o 6-7 de maio de 2024. Pernoctouse unha noite no pavillón multiusos desta localidade para asistir a celebración do festival da francofonía o martes 7 demaio de 2024.

O alumnado de  3º ESO interpretou o tema “demain ça ira” de smarty&toofan e 4º ESO interpretou o tema “vois sur ton chemin” remix.

Outras actividades que se levaron a cabo foron un paseo pola ría de Arousa (visita a unha batea para coñecer este tipo de explotación) e a visita á casa museo de Valle-Inclán (O Cuadrante). Trátase dunha actividade interesante para o alumnado xa que fomenta o seu interese pola lingua e cultura francesas e que favorece a interacción entre varios centros educativos da comunidade.