FESTIVAL DE TEATRO GRECOLATINO NA CORUÑA

O martes 28 de febreiro un grupo de alumnas e alumnos de 4º ESO e 1º e 2º de Bacharelato (Humanidades fixeron unha interesante viaxe ao antigo Brigantium. Alí puideron visitar o faro de orixe romana e subir ao alto da Torre de Hércules para contemplar a inmensidade do Atlántico. Despois baixaron para mergurllarse nas profundidades do mar e gozar da compaña do tiburón Gastón, das focas e de todos os seres acuáticos que poboan o Acuario de A Coruña.

Era un día frío de inverno e, porén, Xúpiter Troneante foi xeneroso con nós, e puidemos pasear polas rúas da cidade e comer tranquilamente antes de entrar no teatro Colón para ver a comedia latina "Miles Gloriosus" interpretada polo grupo galego Noite bohemia. Todos os alumnos e tamén as profesoras, Rosario e Azucena, gozaron moito da arte, da natureza e do teatro clásico nunha cidade tan fermosa como A Coruña.