Curso 2016-2017

Act

ESCAPARATE DE 1º A E B DE ACTIVIDADES COMERCIAIS

Dentro do plan proxecta os alumnos do CM de Actividades Comerciais fixeron este escaparate.

OS NOSOS ALUMNOS DO PROGRAMA ERASMUS

Sara Rey  e Eva Caballero en Malta

Estela Palmeiro en Rumanía

Manuel Martínez y Sergio López en Alemania

GRUPO 1 NA COCIÑA

O alumnado seleccionado para o Grupo de Mellora da Contorna e Hábitos Saudables preparou e comeu a súa ensalada antes de comezar o traballo.

E os de 3º PMAR non traballaron menos co seu titor Ramón para a segunda man de pintura

Imos en BICI

3º PMAR acode ao concurso de Debate Parlamento Xove

Os de 3º de PMAR enfrentáronse a centros de toda Galiza en combates dialécticos. E quedaron moi lonxe de quedar noqueados.

Escalada

Escalada deportiva no rocódromo. Esta semana estamos indo cos grupos de 1º ESO ao rocódromo, que está no frontón de Riazor. A actividade está resultando altamente pedagóxica. Escalar é máis máña que forza. A clave está en recoñecer que tes medo, pero poder superalo, ou que este non te bloquee. Con pensamento positivo e seguindo as indiciacións de Félix, Elena, Chicho e Mariquiña, moit@s alumnos de 1º, sentiron momentazos de subidón brutal, enorme felicidade...!! Foi unha chulada!