Incorporación gradual do alumnado para o curso 2020/21

Resolución do 1 de setembro de 2020 da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa pola que se establece a incorporación gradual do alumnado para o curso 2020/21

• O día 16 de setembro incorporarase o alumnado de 1º e 2º de educación secundaria obrigatorial 1º curso de bacharelat,l 1º de formación profesional de grao medio e 1º de formación profesional de grao superior.
  • O día 17 de setembro incorporarase o alumnado de 3º de educación secundaria obrigatoria, 2º curso de bacharelatol 2º de formación profesional de grao medio e 2º de formación profesional de grao superior.
  • O día 18 de setembro incorporarase o alumnado de 4º de educación secundaria obrigatoria e de formación profesional básica.