ACTIVIDADES CURSO 23-24

THE BIG CHALLENGE

Un ano máis, o noso alumnado participou no concurso europeo sobre a lingua inglesa THE BIG CHALLENGE con moi bos resultados como vén sendo habitual. Este ano contamos con dous alumnos no segundo posto na categoría provincial.

Kudos! Congrats!!!

CALENDARIO EXAMES CONVOCATORIA EXTRAORDINARIA FP-BAC

No enlace documento coas datas de exames da convocatoria extraordinaria para FP e 1º Bacharelato. CONSULTAR AQUÍ

CALENDARIO FIN DE CURSO E MATRÍCULA CURSO 2024-2025

O vindeiro venres 21 de xuño rematan as clases neste curso 2023-2024. Poden consultar aquí o CALENDARIO FINAL DE CURSO de 1º BAC_FPB e ESO

Unha vez entregados os boletíns de cualificacións, ábrese o período de reclamacións. Poden consultar no seguinte enlace o HORARIO DE REVISIÓN DOS EXAMES.

A formalización da MATRÍCULA para o curso 2024-2025 realizarase conforme á seguinte distribución:

• Luns 1 de xullo: alumnado de 2º BACHARELATO
  • Martes 2 de xullo: alumnado de 1º BACHARELATO
  • Mércores 3 de xullo: alumnado de 4º ESO
  • Xoves 4 de xullo: alumnado de 3º ESO
  • Venres 5 de xullo: alumnado de 2º ESO
  • Luns 8 de xullo: alumnado de 1º ESO

De xurdir algún problemas para efectuar a matrícula nas datas fixadas, póñanse en contacto coa Secretaría do centro.

RECOLLIDA EQUIPOS EDIXGAL

O xoves 20 e venres 21 procederase á recollida dos equipos EDIXGAL.

Entregarán os equipos o alumnado de 4º ESO que promociona e o alumnado que pola razón que sexa abandona o centro.

A recollida realizarase na antiga biblioteca.

Os equipos deben vir cargados, co maletín e asa de transporte e co seu cargador correspondente.

Unha vez revisados entregarase o acordo de devolución que deberá vir asinado pola familia o dia de recollida do boletín de notas, 27 de xuño.

FIN CURSO NO STEMBACH

Coa avaliación ordinaria en 1º e 2º de Bacharelato finalizaron tamén as actividades no proxecto STEMBach.

O 13 de xuño despedimos por este curso o alumnado de 1º, que xa está en contacto coas universidades iniciando os proxectos que exporán o próximo curso. Aproveitamos tamén para despedir a promoción 2022-2024, que finalizou con éxito o programa.

Ademais foi un momento para lembrar os recoñecementos que recibiron durante este curso:

•  Tres equipos do centro chegaron á fase final da Competición Estatística Europea: Casares1 (José Ángel Herrera, Manuel Seoane e Diego Torres), Casares2 (Carlos Barreiro) e Casares33 (Rui Alexandre, Nicolás Cofán e Iker Díaz). Participaron en total 1086 equipos.

• Todo o alumnado do STEMBach participou no Canguro Matemático. De entre os máis de 2000 alumnos na súa categoría, destacaron o posto 41 obtido por Diego Torres Cuns e o posto 12 de Manuel Seoane Siso, que quedou a só 4 puntos de obter un dos cinco premios.
  •  O grupo formado por Rui Alexandre, Nicolás Cofán e Iker Díaz recibiu como recoñecemento de The Challenge ‘24, organizado por EduCaixa, a mención Silver Cum Laude como un dos 100 mellores traballos presentados. A súa proposta, Aquapulse, consistía en estudar a calidade da auga e a súa relación coa produción de marisco.

INFORMACIÓN ALUMNADO 2º BACHARELATO

O alumnado que se presentou ás probas extraordinarias debe facer efectiva a matríula os días Venres 14 ou Luns 17

Para consultar a información relativa ao procedemento de reclamación ás cualificacións finais, a solicitude do Título de Bacharel e a matrícula nas probas ABAU, prema neste ENLACE.

Máis info sobre as probas ABAU, visita o enlace do departamento de Orientación onde hai dúas presentacións explicativas

VISITA DO ALUMNADO DE 6ºCURSO E.P. DOS CENTROS ADSCRITOS CEIP LUIS SEOANE E CEIP ISIDRO PARGA PONDAL

O xoves 6 e o venres 7 de xuño, recibimos no Instituto ao alumnado de sexto curso de Educación Primaria dos centros adscritos ao IES María Casares, o CEIP Isidro Parga Pondal  e o CEIP Luís Seoane.

A través  dunha divertida gymkana matemática organizada polo alumnado do club de ciencia de 2 ESO, tiveron a oportunidade de coñecer o centro  no que cursarán a etapa de ESO  a partir do vindeiro curso escolar 2024-25.

XIV CONCURSO INCUBADORA DE SONDAXES E EXPERIMENTOS

Brais Barbeito Romano, alumno de 2º de Bacharelato, recibiu a mención da súa categoría no concurso Incubadora de Sondaxes e Experimentos, organizado pola Sociedade Galega para a Promoción da Estatística e da Investigación de Operacións (SGAPEIO) polo seu traballo Os números do fútbol, en que estudou a realidade ou non dalgúns mitos dese deporte.

O pasado venres día 7 de xuño acudiu á Facultade de Matemáticas da Universidade de Santiago de Compostela a recoller o seu recoñecemento.