Acto inaugural Stembach21/23

O 6 de Outubro ás 16:30 tivo lugar no salón de actos do IES Lucus Augusti a conferencia inaugural do cuarto curso do bacharelato de excelencia, a cal foi impartida polo profesor da USC o doutor Carlos Herrero Latorre do departamento de Química Analítica, Nutrición e Bromatoloxía.

A esta conferencia asistiron alumnado de primeiro e segundo de bacharelato xunto cos docentes desta instititución implicados.

Despois dun discurso de benvida por parte do director do IES Lucus Augusti, Carlos Cazón, o profesor Carlos Herrero impartiu unha amena e didáctica charla na que explicou o método científico, enlazandoo cas grandes revolucións científicas que aconteceron a partir do século XIX. Nunha segunda parte da conferencia, expuxo algúns resultados do traballo do seu grupo de investigación, así como, os resultados dos proxectos do alumnado do terceiro curso de STEMBach relacionados todos eles ca quimiometría. Máis concretamente, presentou aplicacións no ámbito alimentario da análise de gran cantidade de datos, suministrados polos equipos de medición actuais. Englobou técnicas de visualización, como a análise de compoñentes principais, e de recoñecemento de modelos supervisadas, como a análise discriminante, KNN, SIMCA e redes neuronais, aplicandoas a exemplos de mostras alimentarias como carne, leite e mel de diferente lugar de orixe, procesado, etc.

Deste xeito, este poñente inaugurou este curso de STEMBach, como xa o veu facendo nas pasadas edicións.

Álbum: Stembach21/23 -> Presentación Stembach21/23

album | by Dr. Radut