As matemáticas na era da información

O doutor en matemáticas pola Universidade Complutense David Gómez Castro, do Instituto de Matemáticas da Universidade de Oxford, impartiu este 7 de xuño unha conferencia virtual para alumnado de primeiro curso do bacharelato STEM.

Describiu o “big data” ou datos masivos, e presentou exemplos de estatística básica, de optimización a gran escala, de modelos de busca e recomendación, da análise de compoñentes principais para o recoñecemento de caracteres, problemas ou algoritmos de grupos, de estratexias automáticas, de redución de información e clasificación. Presentou tamén modelos paramétricos como o da caída libre, con problemas como o “over-fitting”, e exemplos actuais de aplicacións de redes neuronais.

Con esta conferencia o alumnado puido ver numerosas aplicacións matemáticas reais, unha carreira que aumentou a súa demanda nos últimos anos. Esta será a última actividade de STEMbach do Lucus Augusti antes dos exames finais. Desexamos moita sorte a este alumnado exemplar.

Álbum: Sen categoría -> David Matemáticas 21

album | by Dr. Radut